Výroční výběr

 Zdravím všechny kočkočtenáře :-) Dnes je to přesně rok, co jsem tady naťukala první článek. Stejně jako mnozí z vás jsem i já předtím působila na "blog.cz", teď mi to přijde jako vzdálená historie. Po nějakém váhání jsem to nakonec zkusila na novém působišti, tedy zde, kde tomu směle vládnou mí kočičí přátelé.

Za ten rok jste si tu mohli přečíst celkem 72 článků. Není to nejvíc, ale úplná bída také ne.

Jak jistě víte, ke každému článku můžete přiřadit nějaký štítek. Nikoho určitě nepřekvapí, že nejvíc štítků nese název "kočky", těch je 29 :-) Čekali jste něco jiného? Já ne :-D

Za uplynulý blogový rok tu mám takový malý výběr z mých článků, takže pokud jste nečetli, nakoukněte :-)

Prvním z nich je "Blogování". Bylo to k tématu měsíce na klubu bloggerů. Stručně jsem popsala mé blogování, jak jsem se k tomu dostala a tak podobně :-)

Jako druhý článek jsem vybrala takový seznam (ne zrovna oblíbených) typů cestujících na kontrole na letišti. Ano, jak asi tušíte (nebo víte), je to z mého pracovního prostředí. Toto jsem sice psala v době, kdy nám tu prakticky nic nelítalo, ale i dnes, kdy jsme s hodinama dost do plusu, bych to napsala stejně.

Třetím kouskem je náš první letošní špekáček :-) Jasně je to docela obyčejná věc, ale ten první chutná vždycky tak nějak líp, obzvlášť, když je pod nulou a pod nohama vám křupe sníh :-)

Číslo čtyři - to jsou kočky, ty samozřejmě nesmí chybět :-) Můžete se třeba podívat, jak u nás chlupáči bydlí.

No a za páté, to se podíváme na podzimní procházku :-) Tu jsme měli v našem blízkém okolí a byla jedna z prvních, na kterou jsem si vzala i nový foťák, který jsem si minulý rok pořídila :-)

A jen tak pro radost tu mám fotku těch mých tří případů :-) Rodinné kočičí foto, jak já říkám :-) Pokud budete mít chuť, klidně nakoukněte do archivu. A také si užívejte léto a pohlaďte své chlupaté mazlíčky, jestli máte :-)




3 komentáře:

  1. Pěkně jsi připomněla rok blogování.Na některé příspěvky si pamatuji.Přitáhli mě sem tvoji kočičáci.Máš doma milou společnost.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych neměla kočky, tak bych už možná ani neblogovala :-)

      Vymazat
  2. Pěkné shrnutí ročního blogování.
    Přeji vám i vašemu blogu mnoho inspirace a spokojených čtenářů.
    Hezký den. :)

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...