Jak jsem si myslela

 Je to přesně, jak jsem si myslela. Se stoupající venkovní teplotou a počtem hodin strávených v práci klesl počet článků. Ve svém odhadu jsem se tedy strefila :-) Tak se mrkneme kousek zpět.

Už jsem si nejednou říkala, že bych si mohla někdy vzít do práce foťák. Myslím, že občas by se podařily hezké záběry. Ono na tom telefonu to není nic moc.



Nějaký ten výlet jsme přece jen stihli... podívali jsme se do Kroměříže, do Květné a Podzámecké zahrady :-) Hezky to tam kvete.



Také jsme navštívili tvrz Malešov. Tam jsem, ke konci výletu, našla čtyřlístek. Prostě jsem mrkla do trávy a on tam byl. A ne jeden :-)



Už jsem vám říkala, že mám asi nějaký senzor na kočky? To si tak jdu, někam otočím hlavu a ona je tam kočka... třeba dvě stě metrů daleko, ale je tam a já ji vidím :-D Najdete tam kočenku? :-)



A když už jsem zmínila ty kočky... tak tady máte i jednu naši. Takto Koblížek koukal, když přijeli popeláři vysypat popelnice za domem. On je nemá moc rád a někdy dokonce vrčí, když přijedou. Naštěstí byla na blízku panička, takže brzy bylo všechno zase v pořádku :-) (Dnes jsem tuto fotku vystavila také do kočičí skupiny na fb, tak třeba bude mít náš fešák úspěch.)






11 komentářů:

  1. Taky jsem nedávno viděla čtyřlístek u nás na dvorku. Ale neutrhla jsem ho. Chtěla jsem, aby byl ušetřen pro někoho jiného. Nechala jsem ho tam a čas od času jsem se na něj chodila koukat. A pak někdo vytáhl sekačku a bylo po čtyřlístku. Tomu se říká ironie. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtyřlístky už netrhám. Kdybych utrhla každý, který najdu, nevím, co bych s nimi dělala :-D

      Vymazat
  2. Ten Koblížkův výraz je úžasný, jak je vykulený :D Řekla bych, že na té fotografii je ta číča nahoře u okapu, ale jistá si nejsem :D Pěkné fotky přírody!

    OdpovědětVymazat
  3. Koblížek je správně vykulený.Mohl by ve skupině zabodovat.
    Přeci jen jste nějaký výlet uskutečnili a máš krásné fotky
    Kočičku vidím vedle konvic.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koblížek je fešák, já mu to pořád říkám. Myslím, že zrzaví kocouři jsou docela oblíbení :-)

      Vymazat
  4. Nojo, mám to stejně. Teď spíš než sezení u počítače věnuji čas sezení u bazénu. Ale abych neřekla, že se flákám, tak si tam vždycky vezmu alespoň tablet a vyřídím pár emailů a poptávek od zákaznic. Holt komu by se chtělo být v krejčovské dílně, když je venku tak krásně a 35 stupňů a čeká na něj vychlazený bazének. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Koblížek je krásné kuliočko, já ho žeru :-) Kočička je na fotce uprostřed. Mají na stromě pěkně vychytáno, aby kočička nelezla do krmítka. U nás ze do krmítek skáče přímo ze země a to je 2m vysoko. Máš v práci pěkný výhled z okna ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kuliočko - tak mu někdy říkám :-) Ano, tam kočička je :-) To na stromě je zajímavá vychytávka, snad účinná :-) To na fotce není výhled z okna, to je focené od cesty u oplocení areálu :-)

      Vymazat
  6. Koblížkova fotka je vážně super. Určitě zaboduje. Čtyřlístky ti přinesou nějaké to štěstíčko, tak, jak by se od nich slušelo. Moc zdravím a užívej léto 😀🌸

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...