Z podzimní procházky

 Myslím si, že podzim k procházkám zkrátka láká. O to víc, když se pěkně vybarví a vy si zrovna pořídíte foťák... to by byl hřích nejít ven a něco necvaknout :-) Počet snímků z venku zdatně konkuruje těm kočičím :-D

Do přírody to nemáme zase tak daleko. Relativně kousek máme brněnskou přehradu, tak nás tam občas naše kroky zavedou. Cestu k ní máme podél řeky, to je také fajn :-)


Nakonec je dobře, že jsem založila tady ten blog. Alespoň bude kde ty fotky dávat. Mám sice i instagram, ale tam toho většinou moc nedávám, navíc přes počítač mi tam jde najednou vložit jen jedna fotka. Pokud jich chci dát více, musím to dělat přes mobil a to se mi zase nechce tam přetahovat fotky.



Barevné listí, to mě na podzimu baví asi nejvíc :-)


Tady už jsme kousek od hráze, kde se nachází přírodní památka Skalky. Odtud byl na zbarvenou krajinu docela pěkný výhled.


Když má člověk v ruce foťák, více si všímá, co je kolem. Mé pozornosti neunikla ani tato ptačí budka.



Tady už jsme na hrázi, odkud se můžeme dívat na přehradu. Tato fotka na mě působí, jako kdyby byla pořízená v nějakém severském státu. Co si budeme podívat, tam bych se ráda podívala.


Tady někdo u své chaty/chalupy nejspíše pálil listí nebo větve. Nevím jak vy, ale já tomuto způsobu likvidace zahradních přebytků příliš nefandím... všude je z toho pak načouděno.


Zaujala mě i tato skupinka bříz na břehu přehrady. S foťákem se i menší procházka může protáhnout, protože se u všeho zastavuje a všechno musíte prozkoumat. Než se dostanete zpátky domů, trvá to...


...někdy i tak, že slunce začne klesat za obzor a obloha se zbarví do růžova :-) A toto byl závěr naší procházky. Nebojte, určitě to není naposledy, co jste se tady u mě takto mohli "kouknout ven". Fotek mám ještě asi tak milion (dost z toho jsou různé bobule a podivné houby).





6 komentářů:

  1. Liliano, krásné fotky. 👍 Zejména ta první odrazová je kouzelná. Lodě na prýglu jsou také parádní. Procházky s foťákem mám také moc ráda, jen mi nesní dojít baterka, jako při té poslední.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Odrazy na vodní hladině a kalužích já můžu. To je mrzuté, když dojde baterka třeba v půli cesty :-/ Posledně mi to ukazovalo, že mám polovinu baterky... tak budu ještě chvíli cvakat doma a ji dám nabít, pro jistotu :-)

      Vymazat
  2. To máš fajn,že to máš kousek do tak krásné přírody.Fotografie se ti moc povedly,jsou krásné a zachycují ten pravý barevný podzim.To zlatavé listí je nádherné.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to paráda. Bydlení přímo v centru města pro mě asi není úplně to pravé, takto je to ideální :-)

      Vymazat
  3. Hezké fotky, moc se mi líbí barvičky toho listí. A ta poslední fotka je nejhezčí, ta růžová obloha, krása ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Dlouho jsem při západu slunce nic nefotila a tady ta fotka mi připomněla, jak to může pěkně vypadat :-)

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...