Vykulený mrčoun

 Pokud máte rádi zrzavé kocoury, tento článek bude přesně pro vás. V archivu se mi docela hromadí fotky, tak jsem jich pár vybrala, právě s tím naším vykuleným mrčounem. Samozřejmě je řeč o Koblížkovi.

Poslední dobou je hrozně výřečný, všechno komentuje a pořád dělá to svoje "mrrr". Jak začne mrňkat, já na něho mluvím, ptám se ho a on odpovídá. bezvadně si pokecáme.


Často to jeho mrňkání znamená, že chce zvednou a vzít na ruky. Dokáže se toho dožadovat docela dlouho, takže většinou mu vyhovím.


Většinou se Koblížek líbí všude, kde ho zveřejním. Uznejte, není to fešák?



Často mám Koblížka v patách, pokud teda zrovna neodpočívá. Na peřině a klidně i pod ní je to prý paráda.



10 komentářů:

  1. Koblížek je krásný.Moje sestra má ráda zrzečky.Teď má krásnou kočičí slečnu Kiminku.Vyměňujeme si fotky našich kočičích slečen.Moje Modřinka,jak bych okolo ni prošla a nepohladila ji,tak si o to řekne.Pelíšek má vedle mé postele a myslím,že mě v noci pozoruje a čeká až se probudím.A v tu ránu se uvelebí u mě na polštáři.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrzečci mají od pohledu takový hřejivý kožíšek :-)) U nás spí kočky většinou na posteli... a nedají si to vymluvit :-DD

      Vymazat
  2. Koblížek je fotogenický. Také se mi moc líbí. Pamatuju si, jak soutěžil v kočičí kráse.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád mu říkám, že je fešák, a myslím si, že tomu rozumí :-D

      Vymazat
  3. Nádherný kocourek, jsou to chlupatí miláčkové a úžasně chytří tvorové, kteří si nás velmi rychle ochočí. Tak ať se vám všem daří.

    OdpovědětVymazat
  4. Je úplně úžasnej a velice se mi líbí ta polostinná fotka, kde jeho kožíšek, ale i krásná zelená očka kontrastují půl temné, půl ozářené. Velmi fotogenické zlatíčko. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se vždycky líbí kombinace sluníčka a zrzavého kožíšku :-))

      Vymazat
  5. Oooo!!! Ten je překrásný! :) Mám doma zrzavo-bílou kočičku. A pořád si myslím, že zrzky jsou strašně speciální. :) Mají zkrátka něco do sebe!

    Listy snů I Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) To je prostě můj fešák a velký mazánek paničky! :-D

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...