Samé novoty

 Za poslední dobu se u nás vyskytly nějaké novoty. Ani nevím, odkud začít. To je tak, když člověk nějakou dobu nepíše a pak bum, a najednou by chtěl napsat všechno. Ale to by v tom byl akorát chaos.

Asi největší novinka je ta, že jsem si (konečně) pořídila nový foťák. Ten starý už byl na tom špatně. Nemohla jsem se dočkat, až mi dojde domů. Samozřejmě jsem ho hned musela otestovat. Aspoň budou fotky z procházek a také té mojí smečky.

Koblížek z toho byl vykulený, ale to on je ze všeho :-D Hodně koukal, když se doneslo několik krabic z Ikei a ještě víc, když se to montovalo dohromady. Řeknu vám, že taková montáž dá zabrat, takže postupem času jsem spoluúčast omezila na přihlížení z bezpečné vzdálenosti, jen občas jsem něco přidržela.


Zatím máme malou komodu pod televizi a jednu skříňku s poličkou. Na knihovnu - regál si buď počkáme, až otevřou obchody, nebo objednáme online, to se ještě uvidí. Nějaké knížky mám zatím umístěné právě na skříňce. A kočky jsou spokojené, protože se tam vejdou. Až tam nebudou knížky, asi sem umístím pelíšky :-)


Také jsem si objednala menší množství pedigu. Mám v plánu uplést nějaké ozdoby na stromek, jsem zvědavá, jak to půjde. Konečně jsem se dokopala k tomu, abych si osázela bonsajovou misku, kterou jsem pořídila na výstavě bonsají. Malému stromečku, který jsem si dovezla právě z této akce, se zatím daří. Doufám, že vydrží. Nedaleko bydliště mám zahradnické centrum, už i tam jsem byla... asi tak před měsícem, kdy bylo všechno ještě otevřené.
Masožravce se nějak přestalo dařit, nevím čím to je. Vypadalo to vcelku nadějně, dokonce i povyrostla od od doby, co jsme ji zakoupili, ale teď začala nějak chcípat. Co ale prospívá, je máta a nově zakoupený rýmovník. Petrželku mi chodí spásat kocour Ňuf, a nevím, jestli tuto jeho péči rostlinka přežije :-D

8 komentářů:

  1. Koblížek je krásný a zbývající kočičky budou asi knihomolky,když se usadily v knihovně.Moje kočka miluje,když se něco v bytě děje.Já totiž ráda stěhuju a myslím,že to baví i ji.Jsou nové skrýše a vůbec ji nevadí,když hýbu s nábytkem,v klidu si na něm hoví a nechá se šoupat s ním.Pedig jsem si chtěla také objednat,pletla jsem jednu dobu košíky,ale teď jsem zase objevila videa na pletení rukama z hodně širokých přízí.Krásné deky,tak teď nevím,co dříve.
    Ať se ti s novým foťákem hezky fotí.
    Měj hezké dny a hladím kočičky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koblížek je fešák, já mu to pořád říkám :-) No jo, mourci se rozhodli, že se budou vzdělávat... pomocí knížek. Však mají z čeho vybírat. To znám, člověk by toho chtěl dělat tolik, a pak neví, co dřív :-D

      Vymazat
  2. Kdysi jsem pletla jednoduché košíčky z papíru, používám je jako ozdobné obaly na domácí kytky. Rýmovník je na pěstování nenáročný, hodně se rozrůstá a já už nevím, komu dávat. Většinou už každý z mého okolí rýmovník má. Kočky jsou krásné, některé se zřejmě rozhodly, že se budou vzdělávat ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pletení z papíru jsem jednou zkoušela, ale zas tak mě to nenadchlo. Udělala jsem jeden výrobek a to bylo vše. Zatím máme jednu rostlinku, tak moc nemusím řešit, co s ním :-)

      Vymazat
  3. Kočičky jsou nádherné a je vidět, že jim nic nechybí. Budují s celou rodinou, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Však mají také veškerou péči. Ano, ony musí být u všeho, co se zrovna děje :-)

      Vymazat
  4. Gratuluji k novému foťáku, jaký máš?
    Fotečky jsou moc pěkné, kočinkám to sluší a je vidět, že jsou doma jako doma.
    Pěkná knihovnička, určitě přibude i ta větší.
    K těm knížkám, píšeš, až tam nebudou - proč tam nebudou, ty je chceš vyhazovat? Není to škoda?
    Nebo jako že je přemístíš do té nové větší knihovny? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec jsem koupila Nikon... sice stál víc, než jsem si stanovila limit, ale zase byl se dvěma objektivy. Takovou věc člověk nekupuje každou chvíli, tak nakonec proč ne :-)
      Knížky vyhazovat určitě nebudu, ale pak je právě přemístím do té větší knihovny... až bude (takže až otevřou zase obchody).

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...