Nešťastné zvířecí odchody

 Naši mazlíčci nás zarmoutí jen jednou, a to tehdy, když odejdou. V těchto barevných podzimních dnech bohužel přináším jednu smutnou zprávu. Moje kočičí smečka má o jednoho člena míň. Naše Hermínka se odebrala za Duhový most.

Objevily se u ní zdravotní potíže, které se docela zkomplikovaly. Dělalo se, co se mohlo, ale bohužel to nevyšlo. Někdy to tak zkrátka je. Na kočičím nebi teď svítí o jednu hvězdu víc.



Ano, Hermínka byla hvězda. Taková naše madam. Její specialitou bylo natahování tlapičky, kterou si občas i šudlala čumák. Občas k tomu byl i patřičný zvukový doprovod.


Hermínka byla dáma, nebyla zrovna akční. Jen občas řádila, třeba v krabici nebo s něčím, co ji zrovna zaujalo. A také byla pěkně mlsná, jen tak něco nesnědla. Kvůli zdravotním potížím jsem ji potřebovala mít odděleně, tak jsem s ní byla u přítele. Aspoň si užila velkou matraci, balkon a koukala z okna :-)


Tato nepříjemná událost se nám stala už před nějakou dobou, ale mě se o tom nechtělo hned psát. Kdo máte nějakého mazlíčka, víte, že někdy to zkrátka nejde a chce to čas. Mezitím jsme přestěhovali i zbylé kočičáky a na bílou paní kočku vzpomínáme.



8 komentářů:

  1. Ach Lili, ani nevíš jak s tebou cítím. Je mi to nesmírně líto, chudák Hermína, už tam má někde nové kamarády a je jí zase dobře. Byla to krásná kočička, určitě té tvoji kočičí partě bude chybět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk se na takovou situaci nemůže nikdy připravit. Teď už nám nezbývá než jen vzpomínat. A kdo ví, třeba se objeví nějaká další kočička.

      Vymazat
  2. Lili,je mi to moc líto.Hermínka byla krásná kočička a zůstane ve vašich srdcích.
    Je mi z toho smutno.
    Přeji ti hodně radostí s dalšími kočičkami

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky je to těžké, ale co se dá dělat. Aspoň že máme další kousky :-)

      Vymazat
  3. To je velmi smutná zpráva. Ale když byla Hermína nemocná tak asi i trpěla a nyní je jí dobře. Jak píšeš na nebi září další hvězdička.Mně je nyní strašně smutno že nemůžu na zahradě navštěvovat ty kočičky, co k nám chodí. Vždycky chci po manželovi, aby mi o nich vyprávěl a nebo je vyfotil. Nyní má jedna 4 koťátka, ale majitelé asi tři koťátka už udali a zbylo jedno. Je to takový krásný tygříček. Nezbeda už nám prolezl celou chatu a manžel vždycky musí koukat, aby ho tam náhodou nezamkl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však mě se to ani vůbec nechtělo psát. Ale co se dá dělat, i takové věci se stávají. To mě mrzí, že nemůžeš na zahradu. Ony by tam ty kočičky člověka aspoň trochu rozveselily. Tak to je opravdu potřeba dávat pozor, oni ti chlupáči také vlezou všude, kde můžou.

      Vymazat
  4. Já už nemám kocourka tři roky a pořád je mi po něm neskutečně smutno, byl tu s námi patnáct let.
    Myslím si, že nebylo a nebude na světě úžasnějšího tvorečka, nežli byl on. Pomůže vám, že máte další chlupáče a že ta bílá krasavice dlouho netrpěla .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každá kočička vždycky chybí, ať jich má člověk kolik chce.

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...