Kočkám je to jedno

 Myslím, že těm našim kočkám je úplně fuk, jestli je jaro, léto podzim, jestli venku fouká nebo prší... To řešíme asi jen my lidé. Pořád se někam hrneme, nebo toužebně očekáváme nějaký časový úsek...

Koblížek opět pózuje na škrabadle :-) Úplný profík.



Tady je zase vykulený :-D
Také teď hodně vyčesáváme. Jen kocoura pohladím a mám ruku olepenou chlupy. Každý den vyčešu hromadu chlupů, hlavně z Koblížka. Už bych z toho měla tak na tři svetry, je to nekončící boj. 



Míma si našla nové místo - na komodě u televize je to prý paráda :-)



Pravidelná údržba kožíšku je nutná. Mímulka se do této činnosti někdy tak zabere, až si z toho obrátí ucho :-)



Nebojte, nebude tu chybět ani Ňuf :-) Ten si rád ustele na opraném prádle a je jedno, jestli jsou to ponožky nebo ručníky... Tak to u nás v kočičí domácnosti je :-)






16 komentářů:

  1. Máš doma zlatíčka.Je neuvěřitelné,kde se všude uvelebí.
    My máme jednu kočku a chlupy také všude.Ale víš co říká jedno krásné přísloví.
    Bohatí lidé mají všude značkové věci,šťastní lidé chlupy.
    Teď líná ještě pes,ale klidně 100x za den po nich zametu,protože je mám ráda a dávají mi hodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby ty kočky mohly, vylezou i na lustr, jak já říkám :-D No jo, u nás je všechno u chlup lepší :-D

      Vymazat
  2. To jsou zase úžasně roztomilé fotky ♥ Já mám doma malého pejska, a také teď musím pravidelněji vysávat, protože ty chlupy jsou teď opravdu všude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk vysaje, vytře... no a za chvilku by mohl znovu :-D

      Vymazat
  3. Lili, vidím, že je u tebe všechno v pořádku. Koblížek se měl jmenovat Kuliočko, je krásný. Kožušci u tebe mají príma život, všichni tři jsou nádherni. Letos kočky línají hodně dlouho u nás to samé, furt chlupy a chlupy. Jonáš mi furt sedí na klíně, takže vypadám jak jedna z nich.Všechny tvé kožušky hladím a tebe zdravím, príma kočičí den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koblížkovi občas ze srandy říkám Buřtík, ale moc se na to netváří :-D Také se mi zdá, že je to letos jaksi intenzivnější... Možná je to tím, že docela dlouho bylo chladno :-) Děkujeme :-)

      Vymazat
  4. Zdá se mi to, a nebo Koblížka fotíš víc, než Mímu a Ňufa? :-o
    Jinak tvoji kočičáci jsou jako vždy roztomilí a k zulíbání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, ale je to možné. On je prostě barevně výraznější, možná to bude tím.

      Vymazat
  5. Lili, dík za kočičáky. Koblížkovi to na první fotce moc sluší. Koblížek je moc podobný našemu Macíkovi. Také hodně pouštěl chlupů, i když jsem ho pravidelně pročesávala. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi chlupy je to marné. Kočky vyčešu, pozametám... a za chvilku zase někde najdu chlupy :-D

      Vymazat
  6. Lili, máš fakt pravdu. My lidé se pořád za něčím honíme a neumíme si užívat tu dobu právě a teď. Mohli bychom se od našich mazlíčků mnohému naučit a určitě bychom byli klidnější a spokojenější. Krásné fotky tvé kočičí smečky. Zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pořád vyhlížíme, až bude dovolená, svátky, atd. To kočky a i jiné mazlíci mají pohodu :-)

      Vymazat
  7. Pěkné pozdravení všem tvým mazlíčkům.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to bych u těch našich určitě neřekla. Ty vysloveně teď na podzim trpí nějakým splínem. :D Ale říkám si, že je to i proto, že děláme rekonstrukci jídelny, kde měly svá oblíbená místa u okna a u topení, ale teď tam nemůžou. A to ty potvory nevědí, že je tam ani mít už nebudou, protože jim to přesuneme do obýváku. :D

    OdpovědětVymazat
  9. To je neskutečné, někdy se člověk opravdu podiví, kde všude jsou ty kočky schopny vlézt :) já mám doma kočičky 2 a obzvláště Majda je expert ve hledání nejlepších skrýší, nejlepší úkryt je pro ni pod postelí, ale když uslyší, jak cinkám lžičkou o její misku, je u mě hned :) Alespoň že vím, co na ni funguje :)

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...