Jak už asi víte, pravidelně objednávám kočkám krmivo na internetu. Už léta letoucí nakupuju na zoohitu a každý měsíc mi odtud přijde balík, který pak doma za méně či více intenzivní asistence rozbaluju i s mými pomocníky, pro které je obsah určený.
K otevření balíku jsem se dostala až večer. To jsem ho opravdu jen otevřela, abych odtud vzala kapsičky, protože z toho, co jsem ještě měla doma, už nebylo nic, co by jedl i Koblížek. Ten totiž jen tak něco nejí a dost věcí objednávám právě kvůli němu. Krabici jsem nechala otevřenou v kočičím koutku a zabývala jsem se jí až druhý den. Ňufák si usmyslel, že bude úřadovat okamžitě a hned se v krabici zabydlel, i když byla ještě plná. Tentokrát jsem k objednávce přihodila i něco na hraní a to tady ten zvědavec samozřejmě hned objevil.
Objednala jsem toho teda požehnaně... 6 lososových konzerv Cosma Nature (po 280ti gramech), 6 takových omáček Cosma kuřecí s dýní (po 100 gramech), 24 omáček od Miamor (kachní, 135 ml), 24 kapsiček Miamor (po 100 gramech) - tuňák se zeleninou, 12 konzerv Cosma tuňák s cejnem (400 gramů), pastu na podporu močových cest a sadu jedenácti balení maltózových past, kdy v jednom balení je šest kousků.
V účtu na zoohitu už jsem měla nastřádaných docela dost bodů, tak jsem si řekla, že tentokrát za ně něco vyberu. Vybrala jsem dvě opeřené mávátka, jednu myš se šantou, kočičí pudink, pamlsky, dvě různé konzervy, které jsme ještě nezkoušeli a ještě jednu maltózovou pastu od značky, kterou nemáme vyzkoušenou.
Zdá se, že s mým výběrem věcí za body byl Ňufák spokojen a nejradši by si všechno nechal pro sebe. Musel se ale podělit s ostatními.

Při celkové kontrole objednávky jsem zjistila, že nesedí počet balení s maltózovou pastou Miamor a tři chybí. Nejdříve jsem se naštvala, ale pak jsem zavolala na zákaznickou linku zoohitu, že tady to chybí. Hrozně nerada telefonuju, ale za poslední dobu už to bylo poněkolikáté, kdy buď pár kousků něčeho chybělo, nebo to v krabici bylo naházené jen tak a některé věci pomačkané. Zrovna tu Miamor pastu kupuju kvůli Koblížkovi. Ta podporuje trávení a především to, aby kočičí srst bez problémů prošla trávícím traktem, s čímž u šéfa domácnosti někdy docela bojujeme. Telefon mi zvedla moc příjemná paní, tak jsem jí sdělila, co je za problém a že to není poprvé. Také jsem dodala, že to asi nechci v případě takové drobnosti řešit, ale chci je především informovat, protože nikdy dřív se mi to nestávalo, až za poslední zhruba půlrok. Paní chtěla po mě ještě nějaké údaje týkající se mé objednávky a pak mi řekla, že v tomto případě mi vrátí částku za chybějící věci. Také jsem se prý měla ozvat už dřív, ale já když nemusím, tak netelefonuju.

Objednávka mi přišla ve dvou krabicích a obě bylo nutné zkontrolovat, jestli jsme uvnitř něco nezapomněli...
Ňufák shledal, že už tam nic není a na mě pak bylo vše vybalit a vyskládat do regálku v kočičím koutku. Aspoň tu práci máme pěkně rozdělenou.
No ty kočičky se u tebe mají krásně. Člověk se má ozvat, když něco není v pořádku a už je to zaplacené, ale někdy jsem na tom stejně jako ty. Třeba zrovna minulou středu jsem šla nakupovat do Alberta. Mám aplikaci a byla zlevněná vajíčka pro zákazníky s aplikací. V regálu, ale ta modrá značka nebyla, tak jsem vejce nebrala, však je ještě tak nutně nepotřebuju, asi jsem se spletla a sleva byla minulý týden. Paní přede mnou u pokladny vajíčka měla a já jsem se zeptala pokladní, jestli jsou vajíčka ve slevě. ona nejistě odpověděla, že asi ano. Tak jsem si pro ně ještě zaběhla. Na účtence jsem viděla, že jiné zboží mám OK, ale ta vajíčka, která podle aplikace opravdu měla být zlevněná, mám za původní cenu. Bojovala jsem s myšlenkou se ozvat, ale pak jsem nad tím mávla rukou. Sice jsem si účtenku nascreenovala, že ji pošlu e-mailem, ale neudělala jsem to. Zase o tolik nešlo. Ale pokud je něco zásadnějšího, tak se ozvu.
OdpovědětVymazatMyslím, že se mají jako na zámku :-)
VymazatV Albertu u pokladny vždycky sleduju ten displej, jak tam naskakují jednotlivé položky, takže hned vidím, co kolik stojí. Pak také je třeba na něco sleva, ale je to jen na jeden konkrétní druh té věci... Člověk se musí pořádně dívat a vše si hlídat.
Kočičky mají pestrou stravu a jak jsou hned zvědavé.Musí prohlédnout,zda je všechno v pořádku.Modřinka je taková nenáročná.Má nejraději dva druhy granulí a pokud ji koupím něco nového,jenom olízne a dost.Kapsičky teď nějak nechce jíst.Je stará a má už špatný chrup.Lili,hezký den
OdpovědětVymazatAsi jí vyhovuje, to co má. Kočky mnohdy nejí, protože mají problém se zuby... to ale není nic, co by se nedalo vyřešit. Už jsem tak s kočkama byla na veterině kvůli čištění chrupu a při té příležitosti jim byly některé zoubky, které už byly špatné, odstraněny.
VymazatJo, chovatel má za své miláčky zodpovědnost a ho vede k tomu, aby jim dopřál. Píšeš, že mnoho let objednáváš a napadlo mě, kolik let vlastně kočky "chováš"? Mnohé věci neznám, ale občas v nějakém letáku vidím nabídku, třeba kapsičky pro kočky. Nejvíc mě překvapil puding, to se uvaří nebo ve studeném stavu?
OdpovědětVymazatHani, kočky "chovám" nějakých dvanáct let. Koblížka budu mít deset let... a před ním byly ještě nějaké kočky. Ten puding, to už je hotové a jen se to vymáčkne z kapsičky. Takže se to podává studené, nebo vlastně v pokojové teplotě 🙂
VymazatTak to se kočičky budou mít moc dobře. S telefonováním to mám stejně, když nemusím, nevolám 🙂
OdpovědětVymazatNěkdy jim trochu závidím, jaký mají servis :-)
Vymazat