Objednávka pro kočky

 Jak už asi víte, pravidelně objednávám kočkám krmivo na internetu. Už léta letoucí nakupuju na zoohitu a každý měsíc mi odtud přijde balík, který pak doma za méně či více intenzivní asistence rozbaluju i s mými pomocníky, pro které je obsah určený.

K otevření balíku jsem se dostala až večer. To jsem ho opravdu jen otevřela, abych odtud vzala kapsičky, protože z toho, co jsem ještě měla doma, už nebylo nic, co by jedl i Koblížek. Ten totiž jen tak něco nejí a dost věcí objednávám právě kvůli němu. Krabici jsem nechala otevřenou v kočičím koutku a zabývala jsem se jí až druhý den. Ňufák si usmyslel, že bude úřadovat okamžitě a hned se v krabici zabydlel, i když byla ještě plná. Tentokrát jsem k objednávce přihodila i něco na hraní a to tady ten zvědavec samozřejmě hned objevil.


Objednala jsem toho teda požehnaně... 6 lososových konzerv Cosma Nature (po 280ti gramech), 6 takových omáček Cosma kuřecí s dýní (po 100 gramech), 24 omáček od Miamor (kachní, 135 ml), 24 kapsiček Miamor (po 100 gramech) - tuňák se zeleninou, 12 konzerv Cosma tuňák s cejnem (400 gramů), pastu na podporu močových cest a sadu jedenácti balení maltózových past, kdy v jednom balení je šest kousků.






V účtu na zoohitu už jsem měla nastřádaných docela dost bodů, tak jsem si řekla, že tentokrát za ně něco vyberu. Vybrala jsem dvě opeřené mávátka, jednu myš se šantou, kočičí pudink, pamlsky, dvě různé konzervy, které jsme ještě nezkoušeli a ještě jednu maltózovou pastu od značky, kterou nemáme vyzkoušenou.

Zdá se, že s mým výběrem věcí za body byl Ňufák spokojen a nejradši by si všechno nechal pro sebe. Musel se ale podělit s ostatními.


Při celkové kontrole objednávky jsem zjistila, že nesedí počet balení s maltózovou pastou Miamor a tři chybí. Nejdříve jsem se naštvala, ale pak jsem zavolala na zákaznickou linku zoohitu, že tady to chybí. Hrozně nerada telefonuju, ale za poslední dobu už to bylo poněkolikáté, kdy buď pár kousků něčeho chybělo, nebo to v krabici bylo naházené jen tak a některé věci pomačkané. Zrovna tu Miamor pastu kupuju kvůli Koblížkovi. Ta podporuje trávení a především to, aby kočičí srst bez problémů prošla trávícím traktem, s čímž u šéfa domácnosti někdy docela bojujeme. Telefon mi zvedla moc příjemná paní, tak jsem jí sdělila, co je za problém a že to není poprvé. Také jsem dodala, že to asi nechci v případě takové drobnosti řešit, ale chci je především informovat, protože nikdy dřív se mi to nestávalo, až za poslední zhruba půlrok. Paní chtěla po mě ještě nějaké údaje týkající se mé objednávky a pak mi řekla, že v tomto případě mi vrátí částku za chybějící věci. Také jsem se prý měla ozvat už dřív, ale já když nemusím, tak netelefonuju.


Objednávka mi přišla ve dvou krabicích a obě bylo nutné zkontrolovat, jestli jsme uvnitř něco nezapomněli...


Ňufák shledal, že už tam nic není a na mě pak bylo vše vybalit a vyskládat do regálku v kočičím koutku. Aspoň tu práci máme pěkně rozdělenou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Objednávka pro kočky

 Jak už asi víte, pravidelně objednávám kočkám krmivo na internetu. Už léta letoucí nakupuju na zoohitu a každý měsíc mi odtud přijde balík,...