Koblížek je model

 Můj zrzavý kocour Koblížek se vám vždycky líbí, tak tady pro vás mám pár jeho fotek, které jsem nedávno pořídila. Pořád mu říkám, že je můj fešák a zdá se, že s tím kocour souhlasí. V poslední době spí tak, že je těsně namáčknutý na mě. A je jedno, kolikrát se otočím z jedné strany na druhou, stejně se přilepí zase zpátky.

Tady ho máme, krasavce.



Jak kočkám zasvítí slunko do kožichu, někam se vyvalí a nahřívají se.



Nedávno byl v Lidlu medovník, tak jsme ho koupili a byl moc dobrý. Kočkám pak zůstala krabice a měla úspěch :-)



Koblížek - kuliočko :-D



Nejdříve se mi krabice od medovníku zdála velká, ale když se do ní Koblížek snažil usádlit, přišlo mi, že se snad nějak smrskla. Nakonec se ale do ní kocour nějak vtěsnal.



Tady dělá Koblížek kuří nožky. To se tak někam svalí a protáhne zadní tlapky tak, že je vystrčí do vzduchu. Vypadá u toho docela srandovně. 
No a to by bylo k našemu zrzavému fešákovi. Příště přijde na řadu třeba někdo jiný. Snažím se teď zase trochu rozepsat, tak snad mi to půjde, abyste si brzy mohli přečíst další povídání z naší kočičí smečky :-)







18 komentářů:

  1. Liliano, je to ohromný fešák a ty kuřecí tlapičky, ty si pamatuji i od mého kocourka. Vždycky mne udivovalo, kolik síly měl v tak jemných nožičkách, když je takhle vypnul. Přeji moc a moc radosti s kočičáky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdy uvidíme další z tvých obrázků? Ten podzimní s deštníkem i zimní se mi moc líbí, jsou poetické a náladové.

      Vymazat
    2. Kdybych já tak natáhla nohy, určitě bych dostala křeč do lýtka! :-D
      Další obrázky budou brzy, jen je musím nějak líp nafotit :-)

      Vymazat
  2. Koblížek je úžasný.Krásný zrzeček.
    Naše kočička má také ráda sluníčko,přemisťuje se tam,kde zrovna je.

    OdpovědětVymazat
  3. Lili, Koblížek je krasavec, jsem na ty kočičí zrzky zatížená. Jony je u nás taky největší mazel. Vždycky ho škrábu na noze mezi prsty a on udělá tu kuří nožku😍 Hladím na dálku celou tvoji kočičí partu🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu :-) Zrzavíni mají své kouzlo. Kuří nožku jsem postřehla i u ostatních koček, ale Koblížek ji dělá nejčastěji.

      Vymazat
  4. Koblížek je prostě miláček. A nediv se, že se kočky vystavují sluníčku. Vždyť i ony potřebují vitamín D.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný kocourek :-) . My máme doma podobného a je to neuvěřitelný mazel :-) . Původně jsem chtěla kočku, ale teď jsem ráda, že máme kocoura :-) . Největší radost má ze škrabadla a fontány na pití. Bez těchto dvou věcí by se to u nás neobešlo :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Nedokážu říct, jestli je lepší kocour nebo kočka, ono spíše záleží na povaze daného zvířete :-)

      Vymazat
  6. Nádherný zrzeček. Také se u nás narodil Zrzeček a jako malého si ho vzala druhá babička. Dnes už je to úctyhodný kmet, který má 17 let a pořád ho to na světě baví!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Fešák Koblížek. V krabici vypadá jak takhle koupený. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. To je krásný kocourek a opravdový model :-) my doteď žili v bytě, kde jsme bohužel zvířata mít nemohli, ale na jaře nás konečně čeká stěhování do domu a kočku si určitě pořídíme! Třeba takového zrzečka, jako máte Vy :-) Manžel je spíše pro psa, že nám bude chránit dům, ale za mě je kočka u domu také velmi užitečná.

    OdpovědětVymazat
  9. Fantasticky si užívá. A kočka krabičák - to znám :D vždycky musí ozkoušet, kam se vlezou :D

    OdpovědětVymazat
  10. Právě jsem se dívala na to jak krásně si nám hraje naše morče s kočkou. Oni spolu mají takový přátelský vztah, vůbec to vlastně není nic špatného. Nevidím v tom predátora, je to tak přirozené. Jakmile se takto jednou o někoho začnete starat tak máte vyhráno.

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...