Modro žluté

 Mám tu pro vás další obrázek. Je to ten nejnovější, který vznikl právě dnes. Ty ostatní budou muset počkat, než přijdou na řadu. Tady u toho jsem zaznamenala i něco ze samotného procesu tvoření :-)

Nejdříve si nachystám všechno potřebné - barvy a štětce a plátno si oblepím páskou, aby pak vybarvená plocha měla rovné okraje.



Část plátna jsem natřela na modro a než jsem se vrátila s umytým štětcem, abych mohla pokračovat žlutou barvou, čekalo na mě překvapení. Míma se rozhodla, že se přidá a můj výtvor poctila autorským otiskem své tlapky :-D Ten jsem tam nakonec nechala. Jen jsem kočičí slečnu musela odchytit a tlapku jí umýt, aby si barvu neolízala sama. Podařilo se mi to, aniž bych utržila nějaký škrábanec.



Základ je hotový.



Tady už se to rýsuje.



No a tady máme hotovo :-) Říkala jsem si, že se pokusím to nějak lépe nafotit, ale zase jsem s malováním končila ve večerních hodinách, a to umělé světlo je na prd. Samozřejmě bych mohla počkat do druhého dne, jenže já jsem vždycky netrpělivá. 






13 komentářů:

  1. Lili,to je hezký obrázek.Téměř v barvách Ukrajiny.
    A máš i umělecky založenou kočičku.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Měla bych umělecké nadání mých koček nějak využít, podobně nadaný je totiž i Koblížek... jen kdyby při umývání tlapek ti mí umělci nedělali takoví cirkus :-)

      Vymazat
  2. Lili, Mína je talentovaná jako ty. Obrázek se mi líbí, ať se ti, vlastně vám oběma, daří dál v malování🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :-) Není nad to mít takovou asistentku :-)

      Vymazat
  3. Lili, ten obrázek je nádherný a v této době, jako by promlouval a vypovídal.....Je opravdu nádherný a myslím, že bys ho i zdárně prodala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Možná nějaký svůj výtvor podaruju, abych tím nebyla zavalená. Zatím zkouším různé styly a techniky :-)

      Vymazat
  4. Lili, to se vám holky vážně povedlo. Obrázek se mi fakt moc líbí, inspirace Ukrajinou nebo jenom náhoda? Měj se hezky, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :-) Náhoda to není, vlastně si teď myslím, že tato kombinace byla dobrý nápad. Tento výtvor jsem vystavila na instagram a díky tomu jsem tam objevila jednu paní právě z Ukrajiny, co má také kočičky, tak sleduju její příspěvky, co se tam děje.

      Vymazat
  5. Nádherný obrázek v barvách Ukrajiny. A ty stromy tomu dodávají kouzlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stromy mě bavily :-) Přidělávala jsem další a další větve a líbilo se mi to stále více :-D

      Vymazat
  6. Moc hezký obrázek. Nevím, jestli bych tak krásný svedla, ale vypadá docela jednoduše.
    To se to maluje s pomocníkem. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá dobře! Krásnej obraz lesnatej. A ta tlapička od kočky - tu určitě nech jako podpis. Moc pěkné!

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...