Domácí kočičí osazenstvo

Tak jsme se zase vrátili z letní prázdninové přestávky. Jestli jste čekali, že napíšu "z letní dovolené", tak to bohužel ne. Ta sice v době mé blogové nepřítomnosti proběhla, ale už ani nevím, že nějaká byla. Panička je opět v pracovním procesu a kočky, ty mají dovolenou pořád.

Mímulka, naše mourovatá kočičí slečna. Je moc hodná, milá, i když někdy musí domácí kocoury trochu srovnat. A také mi asistovala při psaní tohoto článku. Vyvalovala se po mém pravém boku a jazýček u toho měla vystrčený stejně, jako tady na té fotce.



Ňuf, náš hlavní rarach. Tady zrovna dělá "čistku" v mé skříni... asi že mám moc věcí a na něho už tam nezbylo místo, tak si to fešák trochu poupravil. A včera večer jsem ho v kuchyni přistihla, jak pojídá slupky z uvařených brambor. Podotýkám, že to už jsem měla kočky nakrmené. Kdybych to neviděla na vlastní oči, tak tomu nebudu věřit... je to bufeťák první kategorie.



Aspoň, že ten Koblížek se chová jako kocour na úrovni. Ten radši čte a sbírá moudrost v knížkách :-)




21 komentářů:

  1. Ňufovi to ve skříni sluší ♥ Moc pěkné fotky, ta první s tím vyplazeným jazykem je opravdu roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fešák :-) Někdy se k tomu vyplazenému jazýčku přidá ještě obrácené ucho, a to už se musím smát :-D

      Vymazat
  2. To když jsme měli my kocoura, tak ten byl v nepozorované chvíli schopen sežrat kostku másla nebo třeba okousat půlku okurky. Vždycky jsem na to koukala jak blázen. A to měl jídla dost. Člověk ho nemohl nechat ani hodinu osamotě. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to kocour dělal pro zábavu, i to je možné :-D

      Vymazat
  3. Jsou úžasní všichni.Modřinka mi také leze do skříní a jednou jsem si toho nevšimla a zavřela ji a později jsem ji hledala.Byla jsem z toho zničená,že by se tam mohla udusit.Teď už to hlídám.
    Měj se hezky a pohlaď kočičky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové kočičí schovky dobře znám. Člověk lítá, hledá všude možně, pomalu se ho zmocňuje panická hrůza a kočenka si mezitím někde hoví :-D

      Vymazat
  4. Mimulka je krásná s vyplazeným jazýčkem. Skříň se občas probrat musí a Ňuf rád pomůže, jak vidím. Koblížek je sečtělý, je vidět, že knížku přímo hltá :-) Měj hezké dny a všem tvým chlupatým mazlíčkům posílám pohlazení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde může, tam pomůže. Ještě že ty kočky mám, bez jejich asistence by se určitě nic nedařilo :-)

      Vymazat
  5. Je vidět, že se mají tvoje kočinky dobře. Ta první je fakt parádní, maximální spokojenost, relaxační typ! Prostřední je holt výzvědný typ. Ty vařené šlupky od brambor pobavily, kdoví čím mu zachutnaly... Koblížek je myslitel a koumák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výzvědný typ - to je přesné :-D Myslela jsem, že je krmím dost, ale Ňufovi to asi nestačilo :-)

      Vymazat
  6. Asi si opravdu s těmi kočičkami užiješ i hodně legrace. Moje vnučka má 4 kočičky a taky si s nimi užívá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je to starost, ale člověk je pak stejně rád, že ty kožíšky má :-))

      Vymazat
  7. Kočky potřebují nějaké doplňky. Ne každý je zručný a může mít obě ruce levé na sebejednodušší výrobek. Pro kočky mají v odkazu na výběr kromě různých škrabadel nebo hraček také automatický záchod. V podstatě se jedná o toaletu, která se čistí sama a to je podle mě velmi výhodná záležitost. Hlavně, když číča žije v bytě a ne v domě se zahradou.

    OdpovědětVymazat
  8. Teda musím skutečně přiznat, že kočičkám to na fotečkách moc sluší :-) Vždycky jsem osobně měla více v oblibě koťata než pejsky, ačkoliv přítel je opačného názoru, tak jsem si to prostě vydupala :-) S naší kočkou by se totiž ani žádný pes v jednom domě nesnesl. Teď jsme jí dopřáli po delší době zase zbrusu nový pelíšek, který nás díky nalezenému slevovému kuponu nevyšel vůbec draze.

    OdpovědětVymazat
  9. Když máte doma takové krásné roztomilé zvíře, tak určitě v dohledné době budete chtít mít i pejska. Potom by vás možná mohlo zajímat i to jak naučit psa aportovat, že? Já mám na takové tipy a triky velký odhad a čuch na lidi i na weby. Buďte rádi že jsem vaši stránku navštívila.

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Teda, no vy máte doma tedy pořádnou smečku. To musí být blázinec. Já mám kočičky a dvě a musím říct, že mi to občas bohatě stačí... Někdy mám pocit, že nechat je samotné doma, neměla bych se kam vrátit... :D Teď pro ně sháním nějaké nové šrabadlo a taky granule pro kastrované kočky, aby si holky měli kde hrát a zároveň kam si zalézt, když chtějí klid.

    OdpovědětVymazat
  12. Skutečně stará osoba jako je já si dává hodně pozor na to co říká a kde co píše. Ale zase na druhou stranu na vašem blogísku jsem toho už napsala skutečně hodně a tak nějak vím že se vám dá věřit. Proto se vám svěřím, ač mám dluhy tak jsem vzala manželovi kreditku a koupila nové kurníky pro slepice, on bude mít radost.

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...