Vycházka kolem Ochozu

 Jednou z našich nedávných cest byla i vycházka v blízkosti Ochozu u Brna. Ten se nachází na území Moravského krasu. Člověk tu najde několik jeskyní a i jen na procházku je to hezké místo :-) Z Brna to máme co by kamenem dohodil, ale stejně jsme se sem přiblížili radši autem.

Od zastávky Ochoz u Brna, Říčky, jsme se po cestě vydali do lesa. Minuli jsme Kaprálův mlýn a pokračovali po stezce kolem potoka.



Vidíte tu včelu?



V Hostěnickém propadání jsem náhodou našla jednu kešku. A také putovní kamínek, jenže údaje na zadní straně byly nečitelné. Takže ho asi přemaluju a pak ho pošlu do světa. Jen mě rozčiluje, že na facebooku jsou dvě kamínkové skupiny (obě dost početné), tak nevím, do které mám nalezené kamínky vkládat...



Potkali jsme i maliny. Kdybychom ten den večer neměli ještě další program, pásla bych se tam asi dodnes :-D



A tady je potůček. Kousek cesty jsem šla bosky, tak jsem si v něm i namočila nohy... a byl pěkně ledový.



Po cestě zpátky jsme opět míjeli Kaprálův mlýn. Posledně jsme tu viděli nějaké kočky, tak jsem koukala, jestli u domu neuvidíme nějakou i teď... a poštěstilo se. V trávě si hověl tento obří zrzavý krasavec. Vypadal trochu naprdlý, ale stejně se mi líbil :-) Já nějakou kočku potkám snad všude :-D







10 komentářů:

  1. Výlet bez kočky, to by snad ani nebylo ono, ne? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká procházka.Zrzka je fakt nějaká naprdlá,baví mě její výraz.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že to byl kocour... ale s jistotou to říct nemůžu. Podobně se někdy tváří i Koblížek :-)

      Vymazat
  3. Včelku na fotce vidím, pěkný záběr :) Ten kočičí výraz je opravdu k nezaplacení :D Hezký výlet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Kočky se umí parádně ksichtit, to se jim musí nechat :-)

      Vymazat
  4. Pěkné fotky. Líbí se mi ta první s tou cestou, pak ta s tím potůčkem a také ten kocour.
    Jinak o těch putovních kamíncích jsem už slyšela. Myslím, že je to velice zajímavý projekt.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda zvířátka, mezi nimi pochopitelně kočky. Vůbec nechápu, proč se o kočkách říká, že jsou falešné. To jsou jenom hloupé pověry z minulosti, prostě naprosto holý nesmysl. Tady mají plno věcí pro čičiny, od hraček, přes filtry do toalet až k sáčkům do kočičích záchůdků. Kočky jsou velmi čistotná zvířátka, takže když mají dobrý záchod, tak nikdy nebudou chodit jinam.

    OdpovědětVymazat
  6. Vždy když hledám tvůj web vyskočí mně v nabídce nábytek pro kočky. Jak budu muset pro ty naše vytvořit taky nějaké domečky. Bohužel nemám nyní kontrolu nad mým blogem a tak nadpis "Kočičí stolárna jede" si mohu napsat jen tak sám pro sebe. Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná procházka. Na FB byla původně jen jedna skupina s kamínky, zakladatelka si přizvala kamarádku, která pak postupně skupinu ovládla svými pravidly a zakladatelku tak říkajíc vystrnadila. Ona tam o tom i píše. Zakladatelka si založila znova jinou svou skupinu. myslím, že tam má Oficial. Už jsem tam dlouho nebyla a své kamínky jsem zatím nenašla. Mohla bych se jít podívat.

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...