Deník kocoura Koblížka 4

 Od posledního kočkodeníku uběhly už dva týdny. Koblížek už tady netrpělivě mrská ocasem, přechází z místa na místo a mňouká, že mám psát dál. Nezbývá nic jiného, než mu vyhovět :-)

Hody, hody, doprovody,
dejte konzervy lososový.
Nedáte-li lososový,
dejte aspoň tuňákový.
Za to vám tlapku dám
nebo pěkně zamňoukám.

A tak jsem zase tady, přátelé. Tady tu říkánku jsem složil úplně sám. Napadlo mě to úplně náhodou, když jsem koukal z okna ven, kde zase lítali ptáčci. No to víte, takový nápad jsem si přece nemohl nechat pro sebe. A když jsou prý ty Velikonoce, tak se to hodí.

Svátky mě zase tolik nezajímají,  my kocouři to tak prostě máme. Mnohem důležitější je ale to, že si panička vzala volno. Nemizí tedy na hrozně moc hodin neznámo kam, ale je s náma doma, a to je paráda. Každý den mám extra porci škrabkání já i mourovatí. Co víc, si my kočky můžeme přát?

Akorát za poslední týden páníček dvakrát vysával, to zase tak skvělé nebylo. Když se zametá, ještě to jde, před smetákem prostě uteču pod postel a mám klid. Ovšem vysavač, to je naprosto jiný kalibr. Ta pekelná mašina dělá rámus a zběsile se sní rejdí po celém bytě. I když se schovám, pořád je slyšet! No hrůza, co vám budu povídat. I když je vysavač vypnutý, chodím kolem něj opatrně. Co kdyby po mě náhodou zničehonic skočil. Jeden nikdy neví a takovým věcem nemůžete věřit.

No a když jsem koukal z toho okna, jak jsem na začátku zmiňoval, všiml jsem si, že na balkoně přibyly další truhlíky. Jestli jsem dobře počítal, jsou tam čtyři. Jsou v nich kytky, bylinky a do jednoho dala panička nějaké semínka. Vždycky ráno to jde zkontrolovat pak volá, že už to leze ven. Kdo nebo co leze ven, to netuším, ale já určitě ne, venku pořád ještě bývá zima a nafoukalo by mi do kožichu. Na balkon vždycky jen nakouknu.

Jedna kytka v květináči je ale speciálně pro nás. Panička totiž koupila zelenec a ten nám neublíží. Na balkoně je daný proto, abychom k němu neměli pořád přístup a hned ho nespásli. Dneska se z balkonu ozvalo zajásání, prý už nám začíná klíčit šanta kočičí. Jo, to je z těch semínek, co mi tolik voněly. Máme slíbené, že se z toho pak pro nás udělají plněné pytlíčky. No, tak to bude paráda, na to už se moc těším. 

Tak se mějte hezky, všichni, co jste si to přečetli a já zase někdy napíšu. A ještě jedna tématická fotečka :-)



10 komentářů:

  1. Jé, tak s vysavačem by s tebou souzněla naše Amy :). A říkanku si složil moc pěknou :).

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji tobě i Koblížkovi krásné Velikonoce! Já mám doma sice pejska, ale ten taky vysavač ani smeták nemusí :D Pěkný článek, s chutí jsem si kočičí deníček pročetla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy, když chci uklidit a vidím, že všichni spí, vezmu raději ten smeták. Je mi líto spící micinky vzbudit :-D

      Vymazat
  3. Koblížek má krásný život a na velikonočním obrázku mu to moc sluší.
    Také jsem měla na balkoně šantu kočičí,ale Modřinku nezajímala.Koupila jsem ji i malý pytlíček s ní naplněný a nic.Kočičí tráva se ujala,ale stejně mně okusuje kytky.
    Měj hezké dny s kožuškama

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skutečně se najdou kočky, které tato bylinka příliš nebere, tak bude Modřinka asi jedna z nich. U nás je o takový pytlíček vždycky bitka :-D Uvnitř mám aloe a tlustici, ty je nezajímají, naštěstí :-)

      Vymazat
  4. Krásné povídání, s tím vysavačem to mám podobné, Sametek se vůbec nebál, ale kočka se utíká schovat nebo aspoň do sousední místnosti. Zato když zametám, tak skáče po tom odlétajícím smetí a považuje to za hru.
    Tak ses pustila do pěstování kytiček? doufám, že přibude nějaká fotka.
    Povídání je moc milé, básnička hodoprovodná se mi líbila, vtipná! a krásná fotka velikonoční.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vysavač je prostě zlo :-D Fotky toho, co nám na balkoně roste a kvete jsou v plánu, jen ještě nevím, kdy se dostanou na řadu :-)

      Vymazat
  5. Také u nás není vysavač v oblibě :( Ale holt jednou za čas se vysát musí, ale koště je fajn, na to se u nás číhá a je to zábava :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočky mají radši určitě smeták, protože ten nedělá hluk :-D

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...