Deník kocoura Koblížka 3

 Kdo máte rádi zrzavého Koblížka, rychle sem. Dnes vám bude zase něco povídat a já to s dovolením přepíšu. On tady pořád něco povídá, tak ať z toho také něco máte :-)

Ahoj, kamarádi! Tak jsem zase tady. Včera panička koukala do kalendáře a říkala, že už je tady jaro. Já vám nevím, ale zdá se mi, že ten kalendář kecá nebo je o dost napřed. Zase jsem dneska koukal na ptáčky a on tam padal sníh. Chápete to? To moc na jaro nevypadá, sněžilo i včera a předevčírem a když sněží i tady u nás, to už je co říct.

Na balkoně máme nějaké kytky, ale kdo ví, jestli nezmrznou. Ale zatím je to prý dobrý. To správné jaro určitě ještě přijde. To se oteplí, budou lítat mouchy a panička nám na balkoně bude pěstovat kočičí bylinku. Už před časem si koupila semínka. Vonělo nám to i přes sáček a to mourovaté jelito ho chtělo okousat, takže sáček se musel schovat, jinak by nám pak nic nevyrostlo.

Jaro, to je také víc sluníčka a to by mělo dodat víc energie, aspoň to se píše všude možně. Asi to mám naopak, když mě paprsky šimrají v kožichu, je mi tak dobře, že se mi chce spát... no a většinou neodolám a lehnu si. My kočky to máme nejspíše jinak. Kdo chce spát, důvod si najde. No a když jsme u toho spaní, musím se vám s něčím pochválit. Máme nové povlečení. Hned jsme ho všichni tři museli vyzkoušet, to je panečku poležení. Dneska se v něm válím celý den. Ukážu vám ho příště, panička ho ještě nemá vyfocené, ale nebojte se, brzo to napravíme :-)


8 komentářů:

  1. Koblížku, tak ty se paničce se svými kočičímu kámoši válíš v novém povlečení? Ještě, že je panička tak hodná a dokonce tě vyfotila. Musím říct, kluku kočičí, že ti to na fotce moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to pořád říkám, že se ty moje kočky mají jako páni na zámku! :-D

      Vymazat
  2. Koblížku, brzy s tebe bude spisovatel. Válení v peřinách ti taky jde a moc se mi líbíš. Pozdravuj tvoji kočičí partu i hodnou paničku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně má na spisovatelskou dráhu dobře našlápnuto :-) Děkujeme a zase někdy přijdeme nakouknout, co nového v Kožuškově.

      Vymazat
  3. Ten je nádherný a má se dobře je to vidět :-) Mám kamarádku Lenku ona má tři kočičky je to velká milovnice :-) https://lenka-annie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fešák :-)
      Děkuji za tip, hned se půjdu mrknout :-)

      Vymazat
  4. Koblížku, ty jsi dokonce zahradník a máš starost o kytičky a semínka. Jsi šikovný. Mám tě ráda. :)

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...