Jsou tady i mourovatí

 V poslední době to tady bylo hodně o Koblížkovi, ale abyste si nemysleli, pořád mám i ty dva mourovaté případy. Doma je jich plno, kam se hnu, tam jdou i oni. U nás není člověk nikdy sám :-D

Ať si čtu, luštím, na něco se dívám, nebo něco píšu na noťasu, jsou mi na blízku. Minimálně jeden se ke mě nacpe, někdy i všichni. Tady si u mě na klíně hoví Ňuf a Míma ho u toho čistí... no není to pohodička?


Na peřině nebo na dece, to je jedno. Jak si kdo ustele, tak si lehne. Občas mi do zpráv přijde fotka dokumentující dění doma, když jsem v práci. Toto je jedna z nich.



Když to nevyhovuje na peřině, dá se zalézt pod ni. To je Ňufovo oblíbené, nazvednu mu peřinu, on si tam zaleze a spí.


Míma v celé své kráse. U mazlení vystrkuje břicho a panička nebo páníček pak musí škrabkat :-D


No jo, a tady se vyspává, na novém povlečení, to je něco. Mímulka vzadu si čistí zadní tlapku, je pečlivá. A stejně jsme se poslední fotkou zase dostali ke Koblížkovi. Ale musím říct, že má teď zaslouženou pozornost... před týdnem jsme byli na veterině. Zdálo se mi totiž, že kocouři nějak divně čurají (ano, čtete správně a ne, nepřeskočilo mi), tak mě napadlo, odebrat vzorky moči a odnést je na rozbor. U Koblížka se našly struvity, u Ňufa je to tak napůl cesty, kočička má vše v naprostém pořádku. Po telefonu jsme se tedy domluvili, že přijdu s Koblížkem. U paní doktorky byl hodný, dostali jsme pochvalu, že nás napadlo odebrat vzorky, takže problém se odhalil včas. Také jsme nafasovali speciální granule a kapsičky. Ňuf si občas může dát to, co Koblížek, ale jinak to musím hlídat a granule krmím odděleně. Máme přijít zase na kontrolu, i se vzorkem, tak jsem zvědavá, jestli se to někam posune.





10 komentářů:

  1. To musí být super mít takové kočičí parťáky pořád u sebe :). Já to znám jen z psí strany :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně :-)) Myslím, že u pejsků to bude podobné :-D

      Vymazat
  2. Krásní jsou všichni.Já mám doma jednu a tu naprosto miluji.Kdybych byla mladší měla bych jich daleko více.
    Lili,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Držím kočičákům palce, aby se dali opět do kupy. 🍀🍀 Já moc se svými kočičímu souputníky na veterinu nejezdila, většinou jen na očkování. I když poslední dva museli podstoupit operaci. První proto, že ho nějaký "báječný" soused zkopal, utrhl mu ledvinu a natrhl slezinu. Poslední proto, že spolkla nit na které byla jehla. Dcera je se svým zvěřincem na veterině často, mám pocit, že už jí přidělili inventární číslo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem schopná jet na veterinu s každým prdem. Tím, že mám kočky stále na očích a trávím s nimi dost času, je víc pozoruju, takže je větší šance zjistit, že něco není, jak má být. Tady jsem jednala na základě toho "že se mi jen něco nezdálo" a ejhle, trefa. Kdyby se tento problém neodhalil včas, mohlo by to mít velice nepříjemné důsledky.
      Jo, když jsem si domů přivezla tady ty dva mourovaté, byla jsem na veterině pečená vařená :-D

      Vymazat
  4. To jsou zlatíčka ♥♥♥ Doufám že kočičky budou zdravotně v pořádku, snad se to po tom novém krmení zlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také doufám. Koblížek už přišel na to, že ty granulky, co dostává jenom on, asi nebudou kokinka, tak už se k nim tolik nehrne :-D Aspoň že začal jíst nové kapsičky :-)

      Vymazat
  5. Přeju Koblížkovi, aby se brzy zotavil. je to s kočičími přáteli starost, ale co by pro ně člověk neudělal. jsou to roztomilí mazlové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy po Velikonocích opět navštívíme paní doktorku, tak jsem zvědavá, jaký tam bude posun... snad k lepšímu :-)

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...