To jsou zase věci

 Mezi články mám teď trochu větší mezery. Ale kdo si počká, ten se dočká, jak se říká. Když mám zrovna směny v práci, vypozorovala jsem, že to kolikrát ten počítač ani nezapnu. Navíc jsem se teď zase pustila do čtení a kočky si také žádají pozornost :-D Ve chvilce se teď mrkneme, co je nového.

Asi nejpodstatnější věc je to, že jsme si pořídili auto.... přesněji řečeno, ho pořídil přítel. Jasně, o auto se musí člověk starat a investovat do něj, ale zase může jet kam chce, a kdy chce. Už se těším, až vyrazíme někam na výlet. Mě moc baví, když se vezu a můžu se rozhlížet kolem, aby mi nic neuniklo. Výběr nakonec padl na vůz značky Volvo. Občas mě s ním přítel hodí do práce, třeba když je víkend a jdu na noční :-)

Konečně jsme si vybrali a koupili postel. Nebo spíš já jsem vybrala, poté, co jsem řekla, že nebudu koukat na cenu ale na to, co se mi líbí. Nakonec máme bílou postel z Ikei, i s nočními stolky a úložnými prostory. Objednali jsme přes internet a díky autu jsme si mohli osobně vyzvednout. O nábytku z tohoto řetězce se říká, že složit jej, je někdy oříšek, ale já se musím pochválit - složila jsem oba noční stolky. Měla jsem z toho radost, to se však nedá říct o pánovi, který bydlí nad námi... zadní stranu nočního stolku bylo nutné přitlouct. Nejdříve na nás pán bouchal shora, jenže tomu jsem mezi jednotlivými údery kladívkem nevěnovala pozornost. Pak vylítl na chodbu a začal tam sprostě vykřikovat... no, lidé jsou různí. Důležité je, že se postel povedlo dát dohromady. Jen na ty úložné prostory by to chtělo víko, kočky si z toho totiž dělají pelech :-D Asi budu muset napsat do Ikei, že toto trochu nedomysleli :-D


Koblížek přímo uprostřed postele, jako král :-D Postel prošla výstupní kontrolou na jedničku. Kočky jsou spokojené. Pod postelí se dá proběhnout a je to bezva schovka. Mám pod ní uložený starý batoh a Koblížek na něm moc rád spí. To ho pak není vidět a jen slyším, jak tam odfukuje :-D

Konečně jsem se rozhoupala k pořízení nového telefonu. Dlouho jsem vybírala, nakonec jsem se rozhodla pro značku Nokia (protože je finská :-D ). Moc se mi do nového přístroje nechtělo, dneska jsou všechny hrozně velké. Když mi přišel telefon domů, moje prvotní reakce byla, že je to hrůza. Pár dní jsem ho nechala bez povšimnutí a uvažovala jsem, co s ním... měla jsem chuť ho vrátit. Nakonec jsem to překonala. Zatím v něm ale nemám simkartu, protože se tam nevleze. Musím si ji nechat zmenšit, jenže jsem se nedostala k tomu, jít do prodejny t-mobile a nechat si ji oříznout. Doma si na to netroufáme. Občas mám pocit, že je ten telefon chytřejší než já... na to přítel odpověděl, že to je ta umělá inteligence :-D

Takže to máme auto, postel, telefon... a ještě jsem si udělala profil na databázi knih. Můžu si tam sepsat knihy, které jsem četla, které mám a také k nim psát komentáře. Zatím jsem napsala komentáře ke třem knihám, na recenze si netroufám. Určitě se o databázi ještě zmíním :-) Snad jsem na žádnou novinku nezapomněla :-) Teď jsem přečíst vaše články a také někde okomentovat :-)

11 komentářů:

  1. Lili,tak to je u vás hodně nového.Já si už neumím představit život bez auta a doufám,že to manželovi bude ještě chvíli řídit.Ráda se vozím,vzpomenu si a jedeme.Jediná věc,která mě hodně mrzí,že nemám řidičák.Postel jste si určitě vybrali dobře,nábytek v Ikea se mi líbí a mám od nich pár bílých doplňujících skříněk,stolek a knihovnu.A když si do postele lehl Koblížek,tak jste vybrali dobře.
    Také mám dny,kdy počítač vůbec nezapínám a nejdu ani na blogy,líbí se mi ty dny,kdy se odpoutám od sociálních sítí a žiju si jen tak.
    Tak si užívej všeho nového.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to s autem bude fajn. No, já řidičák mám, ale za volant sednu pouze v práci, když mám v rozpisu napsanou objížďku areálu... to znamená žádný provoz a omezená rychlost - obojí uvedené mi vyhovuje :-D Kdybych měla jezdit v běžném provozu, to by nešlo. Zbytek nábytku je také bílý, tak to spolu bude ladit. Hlavně večer, když chci jít dřív spát, počítač nemůžu zapnout, protože to mě vždycky zdrží.
      Děkuji :-)

      Vymazat
  2. Lili, spousta novinek - auto, postel, telefon a spokojené kočky.👍🐱
    SIM kartu rozhodně sama nezmenšuj. U svého operátora (02, T-mobile atd.) požádej o novou SIMku. Jsou už dnes ve třech velikostech a jen si vylomíš takovou, která je pro tlf vhodná. Dělají to bezplatně.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to jen se zvednout a zajít tam. Někdy mi trvá, než se k něčemu dokopu... hlavně když je to věc, co není fakt nutná :-D

      Vymazat
  3. Samé příjemné novinky, je potřeba si občas udělat radost a v téhle době o to víc. KOčkám se nedivím, také bych do takového pelíšku klidně zalezla. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen koukám, co se všechno děje. Ty kočky se stejně mají. Ony si určitě myslí, že je to pelíšek pro ně :-D

      Vymazat
  4. Lili, ty si samá změna a to je fajn, aspoň se u vás něco děje. Kožušci jsou v pořádku a mají novou skrýš. A to poleženíčko v posteli, tam se vejdou všechny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, samá změna a mě vždycky trvá, než si na něco opravdu zvyknu :-D Kočky se vejdou s přehledem, místa mají hodně, tak se rozvalují, jak to ony umí :-D

      Vymazat
  5. To jste si s přítelem udělali druhé Vánoce. Moc blahopřeji. Tvého souseda by určitě odvezli do blázince, kdyby bydlel u nás. Náš soused rekonstruuje 3 pokojový být v paneláku a dělají mu tam novou elektriku s frézováním nových drážek do panelů. Zrovna bylo pár dní hnusně a mrzlo, neměli jsme kam utéct. Nakonec jsme se domluvili, že budou vrtat vždycky jen čtvrt hodiny, pak čtvrt hodiny pauza a zase čtvrt hodiny a to jen do 14: 00. Tak to trvalo asi 14 dní. I tak to souvislé vrtání 15 minut byla hrůza. Nepomohly špunty do uší ani sluchátka. Dneska už mě nějaké vrtání do panelu kvůli pověšení skříňky nebo obrázku vůbec nerozváže. Když vrtali ty drážky přímo sousedícím panelu, tak to bylo fakt o život. Měli jsme strach, že nám leknou rybičky, třasl se celý barák. Tak ať vám vše dobře slouží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně, že jste to ve zdraví přežili. Takové věci jsou nepříjemné, ale někdy se tomu člověk bohužel nevyhne. Tedy pokud člověk nebydlí v rodinném domě, kde nemá žádné sousedy pod sebou ani nad sebou. V patře pod námi se rekonstruoval byt, tam se pořád něco dělo, a dotyčnému bylo jedno, jestli je sobota, neděle, nebo všední den a kolikrát se tam vrtalo i večer. Docela mě to štvalo, tak doufám, že už je tam vše hotovo :-D

      Vymazat
  6. Precioso blog, me ha gustado mucho. Tienes un nuevo seguidor desde España. Saludos desde http://faunacompacta.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...