Ve dvou se to lépe táhne

Ve dvou se to lépe táhne, to ví i moje kočky :-) Následující snímky jsou toho důkazem. Podle mého názoru je jedna kočka prostě málo.

Ňuf a Míma pod stolečkem, který se dříve využíval jako noční stolek. Někdy se sice profackují, ale jindy se k sobě mají :-)


Tady jsou páni kocouři společně v pelíšku u topení. Zdá se, že je opravdu dobře umístěný.

Chvilku koukají a o pár minut později už se odpočívá :-D To víte, celý den spát, čistit si kožíšek a mňoukat na paničku je dřina :-D

10 komentářů:

  1. Je to krásné.Moje kočička by si asi na jinou nezvykla.Připadne mi,že žárlí i na psa.Už je jí 10 let a já ve svém věku si už nechci nic pořizovat.
    Kdybych byla mladší,určitě bych o tom uvažovala.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U koček to nelze dopředu odhadnout, každá kočka je jiná. Někdy si sednou hned, někdy za pár týdnů nebo měsíců. Také se mohou vzájemně ignorovat, nebo se snesou, ale nic víc tam není.
      No já jen kroutím hlavou nad tím, když někdo řekne, že třeba své babičce chce pořídit kotě. Vždycky se mi dere na jazyk otázka, jestli se pak dotyčný o kočičku postará, až třeba babička nebude.

      Vymazat
  2. Lili, měli vždy jen jednu kočičku. Dcera od počátku má kočky dvě. Pořídila si před lety sourozence, bílého kocoura a černou kočku. Kocour měl bohužel problémy s ledvinami a odešel. Pořídila si tedy kocourka jiného, černá kočička si na něj zvykla a bylo to v pořádku. Dnes je kocour jednou tak velký než Tarja, ale ta ho stále dokáže srovnat a určit mu, kdo je v domě déle.
    Měj hezké dny. 👍🐱🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už si asi ani nedovedu představit, že bych měla jen jednu. Zvykla jsem si, že je jich víc a nemusím mít starosti, že se kočka bude nudit v době mé nepřítomnosti. Tak to má dcera doma také veselo :-)

      Vymazat
  3. Jedné kočičce by bylo asi hodně smutno. Líbí se mi když se k sobě kočičky tulí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moc milé, když spolu dvě leží třeba v pelíšku :-) Jednu kočičku bych mohla mít asi pouze v případě, že bych pracovala z domova a ona tak nebyla pořád sama.

      Vymazat
  4. Krásní kámoši. U nás spolu kamarádí jenom kocouři, kočky se moc nemusí a lehnout si vedle sebe už vůbec. Kdysi dávno, když byly kočky z jedné rodiny, spávali stuleni všichni čtyři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, kočky jsou dámy :-D U nás je to různé, podle nálady :-)

      Vymazat
  5. Určitě jsou lepší dvě kočičky než jedna. Možná se spolu chvíli honí a jak píšeš, profackují, ale pak se stulí a spí pěkně bok po boku, nebo se čistí navzájem... i naše kočičky byly rády pospolu.
    Teď mám jen jednu, víc jich nechci. Chvílemi si myslím že by se jí kamarád nebo kamarádka hodila, ale na druhou stranu, já už na ty jejich odchody nemám síly. Stačí jedna.
    Ňuf i Míma vypadají moc spokojeně. Ňuf - to je ten strakatej? má hodně zajímavej čumáček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To, že se občas poperou, bude prostě jejich kočičí hra :-)
      Zvířecí odchody jsou těžké, trochu se děsím toho, co jednou bude... zvlášť, když jich mám více. Ale s tím člověk musí počítat, když už to zvíře má.
      Ňuf je ten bílo-mourovatý :-))

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...