Deník kocoura Koblížka

 Kocour Koblížek mi tady pořád něco povídá. Chodí za mnou a vydává zvuky. Dovolila jsem mu, že vám může něco povědět sám. On to namňouká, já to přepíšu :-)

Ležím a oči mám ještě zavřené. Cítím, jak mě únorové sluníčko hřeje na kožichu. Venku bude asi zima, ale takto přes okno je to fajn. Převalím se na záda, protáhnu zadní tlapky a ty přední skrčím k bradě. To vše ještě se zavřenýma očima. Musím se prohřát ze všech stran.

Po chvilce se ale zarazím, protože cítím, že je něco jinak. Než se stihnu podívat, co se děje, slyším známé cvaknutí. A jéje! Otevřu oči, zamžourám a vidím paničku, jak na mě míří objektivem foťáku. Zamrčím a převalím se na bok. Zase protáhnu zadní tlapky a panička se směje, že mám kuřecí nožky. Pak říká něco o tom, že mě vystaví na facebook, protože jsem fešák. Sice vůbec nevím, co to je, ale když mě chválí, tak neprotestuju.

Ještě uslyším několik cvaknutí a pak panička ten černý zázrak schová. Až se objeví doma i páníček, určitě mu všechny fotky ukáže a bude mě zase chválit. Následuje škrabkání pod bradou a za ušima, to mám moc rád. Jsem v dobrém rozpoložení, tak se nechám i vyčesat. Prý mám srst jako medvěd a z těch chlupů co všude nechávám, by už bylo na svetr. Na svůj zrzavý kožíšek jsem náležitě hrdý.

Žaluzie na okně jsou vytažené vzhůru. Musím zkontrolovat, co se děje venku. Sednu si na parapet a koukám. Po pár minutách kolem proletí ptáček. Zbystřím. Za chvilku letí další. Jeden přistane na okraji balkonu a přihopsá k misce, v které jsou pro ně nasypaná semínka slunečnice. To já nejím, jen ať si ptáčci dají. Aspoň mám zábavu. Vydržím je pozorovat opravdu dlouho, ale po nějaké době mě to začne zmáhat. Zívnu na celé kolo a zamířím k posteli. Tam se uvelebím na peřině. Je to moc pohodlné a za chvilku usínám.


9 komentářů:

  1. Koblížek má pěkný deník a je parádně ukecaný.
    Naše poslední kočka byla též mluvící, odpovídala na pozdrav a občas jsem si spolu pěkně pokecaly. 😂🐱😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :-)
      O zvířatech se říká, že jsou to němé tváře, myslím ale, že to tak úplně neplatí :-D

      Vymazat
  2. Jé, tak to Koblížek pěkně povyprávěl :) Ale mě připadá, že se fotí moc rád, je to hotový model :) Tak přeji Koblížkovi krásné únorové dny, a hodně ptáčků za oknem ke koukání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Model to je, ale někdy nemá náladu... kolikrát se ke mně při focení otočí zadkem :-D

      Vymazat
  3. To je krásný,skoro jako by to psala moje Modřinka.Kdyby uměla mluvit asi by toho napovídala,protože pořád nějak mňauká.Občas naštvaně,že nechápu,co chce.Nejradší je,když si sednu na gauč,šimrat chce pořád.Nemá ráda,když ruce zaměstnávám něčím jiným.
    Koblížek je krásný kocourek,posílám mu pohlazení.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si říkám, co by nám ti naši chlupáčci pověděli :-) Ano, mazlit a škrabkat by chtěli pořád. Když umývám nádobí, to je nejvíc křiku, že se jim zrovna nemůžu věnovat :-D

      Vymazat
  4. to kočičí povídání je fajn. Pozdravuj toho krasavce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krasavce budu pozdravovat :-) Zrovna se mi namáčkl k počítači, asi si chce přečíst, co se tady píše :-D

      Vymazat
  5. Taky jsme si teď domů pořídili nový přírůstek. Známé se narodila koťata, nějak to neplánovala a tak se jich potřebovala zbavit. A neměla jsem srdce na to si jedno nevzít. :) Jako já jsem v tomhle fakt hodně velký fanoušek .Třeba tady koukám pravidelně na videa a musím říct, že na tom kolikrát strávím až příliš moc času. :)

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...