Další pletení

 Minulý rok jsem objevila další zálibu - pletení z pedigu. Jako první jsem pletla zvonečky na Vánoce a od té doby jsem se dostala i k dalším věcem. No jo, mám skvělé pomocníky, tak to jde pěkně od ruky :-)

Dostala jsem  nápad, že bych mohla uplést něco kočkám. Objednala jsem potřebný materiál a pak jim zhotovila takový nízký košík nebo spíše ošatku. Říkám tomu košopelech.


Kočky na mé dílo intenzivně dohlížely už během výroby. Ještě nebylo hotovo, a už byl košopelech obsazený. Měla jsem obavy, že po dokončení si ho ani nevšimnou, ale po pár dnech do něj začali chodit kocouři. Občas v něm sedí nebo leží, to je pak hned pochválím, že jsou šikovní :-)

A aby těch koček nebylo doma málo, pokusila jsem se jednu uplést. Trochu jsem přehnala šířku těla, bez těch doplňků to vypadalo jako vypasená kuželka, ale jinak to vcelku ujde. Už mám rozpletenou další, hnědou, a ta je na tom o poznání lépe :-)

A tady je kočička trochu z boku :-) Jen ty oči příště koupím možná větší a na tady ty světlé micky nějaké barevné, ať jdou líp vidět. 

8 komentářů:

  1. Jú to je parádička! Ta pletená kočka je náramná! S mašlí úplná fešanda. Krásné dílo, fakt!
    A ten pletený košík pro kočindy - asi je pro ně úplně jak stvořený. Vlastně podle fotky vidno, že se jim líbil už v rozpletené fázi.
    Je to moc hezké dílo, o pletení už taky uvažuji, poslední dobou, šiklo by se mi pár košíků. I jako obaly na květináče, to by se mi taky líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)
      Ono to pletení není zase tak těžké, zvládne to i průměrně zručný člověk :-) Na internetu je dost návodů a videí s postupy, podle kterých se dá udělat dost věcí.

      Vymazat
  2. Lili, především přeji krásný sváteční den, vše nej, nej, nej a hlavně zdraví.🌹🌹🌹
    Obdivuju tvé výtvory z pedigu, Košíček pro kočiny a pletená kočička jsou parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-)))
      S pletením si dám teď na chvilku zase pauzu, dodělat tu kočičku bylo trochu o nervy, hlavně ten ocas :-D

      Vymazat
  3. Lili,jsi moc šikovná.Jednu dobu jsem hodně z pedigu pletla většinou košíky a již delší dobu uvažuji,že se k tomu vrátím.Kočka je parádní a košík pro kočičku je úžasný.Také bych měla té své upléct.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pletení je fajn. Jen si vždycky musím k tomu pořádně zatopit, protože pedig se během pletení musí namáčet, takže jsou mokré i ruky. Říkala jsem si, že bych kočkám upletla i uzavřenou kukaň, ale zatím nevím, jak na to.
      :-))

      Vymazat
  4. Parádní košopelech. jsi fakt šikovná. A pedigová kočička je úžasná, roztomilá. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Ta kočička mi dala zabrat. Musím uplést nějaké zvonečky, ty jsou jednoduché :-D

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...