Všechno jak má být

 Je čas se zase podívat na ty moje chlupaté čtyřnohé mazlíčky. Ale nečekejte nic převratného. Kočky mají pohodu, hodně odpočívají a lenoší, nebo je mám stále v patách a dožadují se mé pozornosti, nebo vyvádí nějakou lumpárnu. V jejich kočičím světě je všechno, jak má být :-)

Pokud Ňuf spí, nebo jen odpočívá, je to pelíšku u topení, který jsem kdysi vyrobila ze svetru. To je jeho oblíbené místo. Když jsem ho tady chtěla vyfotit, otočil se, nezdvořák jeden.

V předchozím kočičím článku jsem psala, že Mímulka si oblíbila pelíšek, který měl původně jít z domu. Na jeho oblibě se nic nezměnilo. Mourinka si v něm dál spokojeně hoví.

Koblížek pravidelně spí na dece, která je položená na peřině. Tam je to jeho. Občas si ale lehne vedle mě na polštář nebo když vidí, že sedím u noťasu, nacpe se mi na klín :-D Když ho chci přesunout jinam, mrčí.

Ty moje kočky jsou pěkně vykutálené. Umí zapnout playstation. Před pár dny to tak udělaly a já jsem musela psát příteli, jak se to vypíná, protože jsem tam ten čudlík nemohla najít :-D No, a tak to u nás je.

18 komentářů:

  1. Jsou to miláááškové. :-) A to, že umí zapnout playstation, mě rozesmálo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to pobavilo... než jsem zjistila, že nevím, jak to vypnout :-D

      Vymazat
  2. Kočky zvládnou všechno, Ty se to musíš pracně učit. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou to šikulky a moc milé.
    Mně Modřinka pravidelně zapíná tiskárnu.Ráda na ni sedí,protože,když náhodou vysvitne
    sluníčko,svítí sem.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je šikovná kočička :-) Na tiskárně je určitě parádní poležení :-)

      Vymazat
  4. Kočiny jsou krásné a hlavně šikovné. 👍🐱 Výběr pelíšků je rozhodně jen na nich. Té naší poslední jsem udělala pelíšek z krabice a vatelínu. Zbyla mi látka, když jsem nově čalounila židle. Ušila jsem v podstatě dvě krabice, které jsem na dně spojila. A aby nebylo šití vidět, přibyl ještě polštářek na dno. Výjimečně si do pelíšku zalezla. Pohrdala jím jako košíkem po předchozích kočkách. Nakonec se brala košík s kolíčky. Byl jí malý, kolíčky jí musely tlačit. Ale byla spokojená. 😁🐱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočky mě nepřestávají překvapovat. Samy se rozhodnou, kde jim to k odpočinku vyhovuje nejvíc, jen někdy nad tím zůstává rozum stát :-D Ale o tom by se dal napsat román :-D

      Vymazat
  5. Jo, jo Lili, kočky umí věcí. Jonáš mi nedávno lehl na zapnutý noťas a vypnul mi co se dalo. Trápila jsem se tím celé dopoledne, už jsem myslela, že budu muset volat zeťovi. Jak to udělal, nechápu, asi chtěl psát na blog a už zapomněl jak. Tvoji kožušci se taky mají bezva, jsou spokojeni, je to na nich vidět. Posílám jim pohlazení a tebe zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jonášek je koumák! :-D Četla jsem, že někomu kočka dokonce otočila obraz na monitoru, z toho by mě asi trefilo. Občas mi kočičky zapnou indukční desku, ale ta se naštěstí rozehřeje pouze pokud je na ní příslušné nádobí. I tak to ale radši zamknu pojistkou, pokud odcházíme pryč. Děkujeme :-))

      Vymazat
  6. Moc se mi líbí, jak na tebe a vlastně na nás kouká Koblížek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To on pořád kouká. Když odpočívá, občas hodí očko, aby měl přehled, co se děje a pak zase pokračuje :-)

      Vymazat
  7. Ten pelíšek u topení je úžasný, kočičky se mají opravdu jako v bavlnce ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Kočinky jsou pěkně mazané a taky učenlivé! A moc moc spokojené, u tebe. Je vidět, že jim pobyt u tebe svědčí, jsou pěkné, dobře napapané a je vidět, že se cítí naprosto v bezpečí.
    Máš taky moc pěkné fotky, vím, jak je těžké kočky fotit, ony potvůrky nerady pózují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to zkrátka kočky :-) Občas mám pocit, že nedělám nic jiného, než že kočky sleduju a fotím je. Počet fotografií by tom napovídal :-D

      Vymazat
  9. Kočky jsou pohodářky :). Taky umím zapnout Playstation! :D

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...