Vlakem do Ivančic

 V prosinci jsem psala o návštěvě dvou kočičích kaváren, z nichž jedna byla v Ivančicích. Návštěva kavárny byla v tomto případě spíše takovým neplánovaným bonusem v rámci našeho výletu. Dohodli jsme se, že pojedeme někam vlakem, takže jsem si rozklikla mapy, abych věděla, kam se takto dá dojet a podle toho vybírala :-)

Cesta vlakem z Brna uběhla rychle. Vystupovali jsme na zastávce Ivančice - město. Přešli jsme řeku a pak pokračovali podél ní.


Ze zvědavosti jsme se vydali prozkoumat neoznačenou pěšinu. Po té jsme šli kus cesty, než jsme se obrátili zpátky.


Zamířili jsme také na rozhlednu Alfonse Muchy v parku Réna :-)

Po cestě jsme našli malovaný kamínek. Na druhé straně bylo poštovní směrovací číslo, odkud pochází a název příslušné facebookové skupiny, kde se napíše, kde člověk tento kamínek našel a pak ho zase pošle někam dál. Nebo si ho vezme. My jsme ho nechali ležet na místě.

Tady je samotná rozhledna.


Odtud bylo vidět kostelík na protějším kopci...


... a také řeka, kolem které jsme předtím šli.


Potom následovala procházka městem, kde se nám podařilo najít výše zmíněnou kavárnu.

Po návštěvě kavárny zbývalo ještě dost času do odjezdu vlaku. Proto jsme se rozhodli, že najdeme ještě židovský hřbitov. I to se podařilo. Bohužel brána byla zamčená, tak jsme si ho neprošli. Ze spodní strany byla nízká zídka, přes kterou by nebyl problém se dostat, ale byly tady také kamery, tak jsem nechtěla riskovat. Naštěstí jsem si objektivem mohla přiblížit, co jsem potřebovala. Přítel se smál, že jsem jako špion :-D

No a tady je vlak, kterým jsme jeli zpět do Brna. V Ivančicích jsem byla poprvé, takže i cesta pro mě byla neznámá a nevěděla jsem, jestli koukat nalevo nebo napravo.



6 komentářů:

  1. Ta barva toho mechu je ta osvěžující, zelená prostě chybí.
    Vydržíme a taky bude :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mech mám ráda :-) Dobře se fotí, nikam neutíká a je zelený po celý rok :-)

      Vymazat
  2. Moc hezký výlet jste měli.Rozhledna vypadá zajímavě a zelený mech je pastva pro oči.Už se těším až se bude všechno zelenat.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk občas musí někam vyrazit :-) Na rozhledny většinou nelezu, ale tato nebyla příliš vysoká, tak se to dalo :-) Děkuji :-)

      Vymazat
  3. Byl to báječný výlet. 👍👍 V Ivančicích jsem byla jedenkrát v životě a už je to pár let. Díky za milou připomínku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co :-)) My se sem ještě určitě podíváme - hlavně do té kočičí kavárny :-)

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...