Koblížek na peřině

 Koblížek je fešák a líbí se :-) Jestli ne, tak mě vyveďte z omylu, ale myslím, že u několika z vás bude jistě oblíbený. Barvou kožichu i zvukovými projevy je docela výrazný. Škoda, že nemůžete slyšet, jak se mi ozývá, když někde leží a já projdu kolem :-D

Peřina je měkká a pohodlná, na ní je parádní poleženíčko. Koblížek to ví moc dobře. Kdyby mohl, tak vám to určitě poví sám. Když leží na peřině a já ně něj promluvím a poškrabkám ho, tak zamrčí, ještě víc se vyvalí a protáhne si zadní nožky :-D


Koblížek je tak trochu lenoch. Dobře, není lenoch trochu, ale hodně. Myslím, že kdybych byla kočka, nebyla bych jiná.

Tady kocour usíná... vidím, jak se mu přivírají očka.

Peřina je sice fajn, ale když je pod peřinou panička, jó, to je teprve poležení. Když se Koblížek blíží, je mi jasné, co bude následovat. Najde si pohodlnou pozici a usadí se nebo ulehne... a panička škrabká, hladí a povídá. Takto kocour vydrží hodně dlouho. Když potřebuju jít něco dělat a snažím se ho posunout o kousek dál, protestuje. Mrčí a k tomu se ještě zahákne o mě nebo peřinu.
Co si budeme povídat, s kočkama je život o chlup lepší. Kolikrát by jejich příhody a vylomeniny vydaly na knížku :-D


12 komentářů:

  1. Se zvířátky je ten život o hodně krásnější. Já vidím, jak to je s Wallinkou, dcera si s ní moc rozumí, ona snad na všechno správně reaguje, je to mazel, ale i divoch, je akční a je s ní legrace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že naše zvířátka moc dobře rozumí tomu, co říkáme :-))

      Vymazat
  2. Lili, Koblížek je můj oblíbenec od začáku, je to krasavec. On bude asi tak ukecaný jak naše Bětka, ta se taky pořád ozývá :-) Všechny kožušky hladím a tebe zdravím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší :-) Myslím, že by si dobře rozuměli :-D

      Vymazat
  3. To je spokojený krasaveček.
    Zima je od toho., aby se kočkám hezky povalovalo v našem pelíšku.
    Ty jejich je tak netankují.
    Posílám veliké kočičí pohlazení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fešák a je ho kus :-D
      Oni si možná myslí, že postel je pelíšek :-))

      Vymazat
  4. Lili, Koblížek je krásný kocourek. 👍🐱 Připomíná mi našeho kocoura Matýska, který se pyšnil také touto barvou kožíšku. A souhlasím s tím, že se zvířátky je to o chlup lepší.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrzečci jsou fajn :-) (A samozřejmě i jinak zbarvené kočky :-))

      Vymazat
  5. Nádherný zrzeček!!!Taká jsou u nás domovem 4 kočičky, tak vím o čem mluvíš.Doslova si pozornost vynucují. Chtějí pohladit, pomazlit a potom jsou spokojené.

    OdpovědětVymazat
  6. Koblížek je krásný zrzeček.Mám zrzky ráda.Moje sestra má vždy zrzečky.
    Lehnout si na paničku,to oni rádi.Kolikrát se probudím a Modřinka mi leží na krku.Jednu dobu mi tam lehávala pravidelně.Překvapilo mě,když na preventivní prohlídce se na mém krku něco paní doktorce nelíbilo a poslala mě na ultrazvuk.A ejhle mám tam velký uzel na štítné žláze.Modřinka to vytušila.Kočky jsou úžasné a já ji mám na peřince ráda.
    Měj hezké dny Lili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrzečci jsou takoví zářiví :-))
      Na paničce se nejlíp odpočívá, to je jasné. O kočkách se říká, že mnohdy vycítí nějaký problém, aniž bychom my něco tušili.

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...