Mímulka je tady také

Tento rok zahájíme s mourovatou kočičkou Mímou. Zjistila jsem, že více zveřejňuju kocoury (i na sociálních sítích) a také mám s nimi více fotek, takže Mímulka si to zaslouží. No jo, kocouři jsou doma v početní převaze a víc se nastrkují.

Povaloval se mi tady tento pelíšek. Už jsem si říkala, že ho někde nabídnu a pošlu dál, ale před pár týdny jsem najednou viděla Mímu, jak v něm leží. Čekala jsem, jestli to nebude chvilková záležitost, ale kočička si pelíšek oblíbila a velice často v něm spí. Zdá se mi, že je Mímulce dost natěsno, ale jí to asi vůbec nevadí. Párkrát jsem v pelíšku viděla i Ňufa, ale ten už z pelechu moc vyčuhuje :-D


Míma je menší a méně nápadnější, než kocouři. Je to moje kočičí slečna a když dojde na nějakou potyčku, kterou vyprovokuje právě Ňuf (kdo jiný, že), tak jí povzbuzuju, ať se nedá. Mímulka se jen tak nenechá, a vrací údery, takže kocourovi občas jedna pěkně přiletí. Nedávno ho tak mourinka jako odplatu dvakrát kousla do zadku a ten jen koukal. Ale jinak jsou to miláčci.

Boudička na škrabadle se také dočkala pozornosti, ale o tom už jsem se zmiňovala. Mímulka si tam v tichosti zaleze a já tak kolikrát třeba až po hodině zjistím, že mi v kuchyni dělá společnost. Právě tam totiž máme škrabadlo umístěné.

A tady jsou všichni pohromadě. Dneska je to sice o Mímulce, ale hromadných fotek moc nemám, takže tuto musím ukázat. Deka na peřině, to je taková klasika, která snad nikdy není neobsazená. Kočky si vždycky najdou své. První den v tomto roce tráví odpočinkem, tak to asi budou odpočívat celý rok :-)


16 komentářů:

  1. Moc pěkná vnímavá kočička. Vida, jak si našla pelíšek, vlastně hned dva. A pobavila s tím vyprášením kožichu větším raubířům, jen ať se nedá. Mají u tebe fakt útulno, ty tvoje kočandy a kočkové! Pěkná a spokojená smečka.
    Přeji hodně štěstí i zdraví pro tebe a tvé blízké - a taky pro mazlíky, ať jsou dlouho s tebou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mímulka je taková nenáročná mourinka :-) Zrovna dneska jsme se doma bavili o tom, že je na ty kocoury sama holka.
      Děkujeme :-)

      Vymazat

    2. Ale je kurážná, jen tak se nedá!
      P.S. ten článek ohledně Sametky jsem zveřejnila nedávno, v té době jsem nebyla schopna jej ani napsat. Teď jsem to tam přidala proto, že si zaslouží být zmínej na blogu, protože byl součástí mého života. Bylo to tenkrát nečekaný a zlý.

      Vymazat
    3. To chápu. Když nám odešla Hermína, také jsem o tom nemohla hned psát... a vlastně jsem o tom dodneška s nikým ani nemluvila. Vždycky je to zlé.

      Vymazat
  2. To je krásný kočičinec.Mimulka je krásná kočičí slečna.Moje Modřinka mění dost často místa,kde se uvelebuje.Teď má nejraději moji kancelářskou židli u počítače.Je na ni měkký polštářek.Přes den to ale střídá,občas se uvelebí v proutěném košíku,který nám zůstal na památku po pejskovi.Ze škrabadla,který je vysoký a u okna pozoruje ptáčky,co létají na krmítko.Ona má v každé místnosti svoje místo,krom kuchyně,tam nespí,ale má tam misky se žrádlem.
    Měj hezké lednové dny a hodně radosti s kočičkou a kocourkama

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás si kočky lehnou, kam se jim zrovna zlíbí :-D Ale pár míst preferují více než jiné a občas v tom udělají změnu. Koblížek mi teď pár dnů spává vedle hlavy na polštáři :-) Proutěný košík bych chtěla kočkám uplést, jen ještě nevím, jestli dno komplet upletu nebo koupím dno - desku s dírkama po obvodu :-)

      Vymazat
  3. Mímulka je krásná kočička. Mají u tebe všichni pohodu. Nám mourovatá kočička chybí, už jsme takovou dlouho neměli.Kdysi dávno jsme zase měli samé mourovaté.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Kožuškově máte pestrou kočičí smečku :-))

      Vymazat
  4. Míma je krásná a asi vycítila, že máš s pelíškem nějaký záměr a tak si ho honem obsadila. Když máme něco stále na očích, tak si toho nevšímáme až zjistíme, že bychom o to mohli přijít, tak to chceme a přesně víme na co. :-)Máš doma pěknou společnost. Tak je všechny podrbej za učšima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí pořád říkám, že je pěkná kočka :-) Asi měla strach, že by si neměla kam lehnout. Zatím tedy pelíšek zůstává :-)

      Vymazat
  5. Já bych chtěla taky kočičku. My máme jenom pejska. Ten je sice úžasný a báječně se s ním chodí na procházky a pokecám si s ním lépe, než s člověkem, ale asi mi chybí zvíře, které umí příst. To je jediné, co ten náš pes nezvládne. :-)
    Mímulka je moc roztomilá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočky jsou fajn. Ale to psi také. Jen kočka většinou nedělá to, co člověk zrovna chce a proto dost lidí kočky nemusí. Já jim ale fandím :-))

      Vymazat
  6. Pane jo, to jsou, ale rozkošné kočičky :)
    Mě se líbí všechny kočičky na té poslední fotografii. Naše micka v podobném pelíšku vydržela tak týden a potom si našla zase jiný pelíšek a přestala do něj chodit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Jsem zvědavá, jak dlouho vydrží obliba tady toho pelíšku :-D

      Vymazat
  7. Jsou to krásné a šťastné kočky. My zas máme Mínu a Ruby, to je to černé kotě. Dcery koupily kočkám taky škrabadlo s těmi plošinami a domečkem, říkáme tomu palác a ony radši blbnou v krabici od pekárny, co jsem jim nechala v kuchyni. Do domečku vždy jen nakouknou a hned zas ven a na gauč. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se, aby jim nic nechybělo :-) Kočky si někdy vyberou něco jiného, než co by ocenil páníček... ale s tím se nedá nic dělat. Mají svou hlavu :-)

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...