Přistižen při činu

 Největší rarach je u nás kocour Ňuf. Úplně mu to kouká z očí. Chodí a přemýšlí, kde by co vyvedl. Do všeho šťourá a občas vyvolá i nějakou potyčku. Je to zkrátka raubíř.

Tuhle jsem tak milého Ňufana přistihla, jak se hrabe v odpadkovém koši nachystaném na vynesení. Víko z koše bylo zrovna dané bokem a boky igelitového sáčku vyhrnuté vzhůru. Slyšela jsem z kuchyně podivné zvuky a radši jsem se šla podívat. Ňuf stál na zadních a hrabal se v tom koši, hlavu strčenou v sáčku.


Hned jsem pořídila důkaz. A také jsem zjistila, že si z koše vytahal několik slupek z uvařených brambor. Nevím, co si o tom myslet, myslím, že kočky krmím dost. Řekla jsem kocourovi, že je bufeťák a jen po mě loupl jedním ze svých pohledů :-D


Myslím, že kocourovi je jedno, co na to říkám :-D Možná si chtěl jen něco ulovit, nebo usoudil, že slupky od brambor budou parádní hračka...


10 komentářů:

  1. Já myslím,že měl radost,že si něco ulovil sám.Naše kočička to aspoň,tak má,hlavně s vodou.Má v misce pořád čerstvou,ale nejraději ji pije z vázy,kde mám kytky a nebo,když zůstanou kapky ve vaně.
    Šikovný kocourek.
    Měj hezký adventní večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On pořád něco loví, kdejaké smítko i stín :-D Dneska na balkón na misku se semínky lítali ptáčci, tak na ně s velkým zaujetím za oknem číhal. Ještě že tam bylo to sklo :-D

      Vymazat
  2. Njn, co kdyby tam byl vyhozený nějaký pamlsek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, panička by se mohla splést a nějaký omylem vyhodit. No, ještě že mám takovou kontrolu a nemůže se mi to stát :-D

      Vymazat
  3. Ňuf je kouzelný a každý přece ví, že se všechno musí prozkoumat, zejména když víko bylo sundané...Tak hodně radosti s chlupáčem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objevila se teorie, že chtěl třeba třídit odpad :-D

      Vymazat
  4. Musel tam ucítit něco, co ho zaujalo, co nikdy neměl a moc mu to vonělo. Je to kocourek - šikula.

    OdpovědětVymazat
  5. I se slupkami od brambor se dá perfektně vyhrát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. U nás jako zdroj zábavy poslouží kdejaké smítko :-D

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...