Zdobíme vánočně

 Je to pár článků nazpět, co jsem ukazovala vánoční věnec, který máme doma (a je vyrobený vlastnoručně). Samozřejmě nebylo možné zůstat jen u jedné dekorace, takže tady máme pokračování :-)

Neodolala jsem a udělala ještě jeden věnec, vyvedený v bílé barvě. Letos jsem věnce dělala bez svíček, myslím, že i tak nadělají parádu. Mám ráda hodně barevné dekorace, ideálně když je tam červená... toto je výjimka :-)


Další dekorací je tento "stromeček" upletený z fialového pedigu, který už má své místo v kuchyni na stole. Samozřejmě jsem i na něj musela naplácat malé dřevěné kočičky z Uni Hobby. Jo, to byl dobrý kup :-)



10 komentářů:

  1. Moc hezké dekorace.Líbí se mi ty kočičky.Docela bych si je koupila.
    Měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Kočičky se mi také líbí, sice malé, ale nadělají parádu :-))

      Vymazat
  2. Krásné dekorace. Ten věnec se mi právě proto tak moc líbí, že není barevný. Tak nějak mi tento připadne svátečnejší. Stromeček s kočičkami je taky bezva. Jsi šikovná. Hezký Advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je takový svátečně zimní :-) Bílá tomu dodává eleganci. Děkuji :-)

      Vymazat
  3. Krásný věnec, přesně podle mého vkusu a ty kočičky mne dostaly, ty jsou úžasné - hned se jdu podívat, kde by se daly koupit. Klidné adventní dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočičky jsem koupila v UniHobby :-)
      https://eshop.unihobby.cz/bydleni-vanoce-ostatni-vanocni-dekorace-kocka-drevena-bila-seda-sada-60ks-3x3x0-3cm/164894p/

      Vymazat
  4. Lili, ty kočičí ozdoby jsou super, ty ještě nemám :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to krásné. Na tom věnci se mi právě nejvíc líbí, že je na něm jenom bílá. Připomíná to zasněžený jehličnatý les.
    A stromeček zase vypadá roztomile.

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...