Koblížek má přineseniny

 Dneska slavíme s Koblížkem, zrzavým kocourem, jeho přineseniny. Ano, je to už pět let, co jsem si ho přinesla domů! Neuvěřitelné, jak ten čas letí. Pojďme si to všechno tedy hezky zrekapitulovat. Někteří už Koblížka znáte a víte, jak to bylo, ale takové připomenutí neuškodí :-)

Tehdy jsem do práce jezdila s kolegyní autem a ona mi večer napsala, že další den nepojede, že je jí špatně. Ráno jsem tedy šla na autobus. Vždycky jsem chodila akorát na čas, ale ten den (a netuším, jak se mi to podařilo) jsem přišla na zastávku dost brzy. Jak jsem tam tak stála a čekala, zaslechla jsem mňoukání. Koukala jsem všude možně, až jsem po nějaké době na druhé straně přes cestu zaregistrovala pohyb. Podívala jsem se pořádně a tam bylo kotě! To ono mňoukalo a také se nebezpečně přibližovalo k cestě. Úplně ve mě hrklo. Mazala jsem na druhou stranu za kotětem. V tu dobu už začínalo jezdit docela dost aut, a kdo ví, jak by to skončilo. Odnesla jsem tedy kocourka domů. Tehdy mu mohli být tak čtyři měsíce, byla to malý prcek. U městské policie jsem nepochodila, prý nejsou zařízení na pobyt koček, akorát si na mě vzali kontakt, kdyby kocourka někdo hledat. Provizorně jsem mrňouse ubytovala v koupelně, abych mohla je to do práce. Odpoledne jsme šli na veterinu a jak to nakonec dopadlo, už asi tušíte. Prcek dostal jméno a už zůstal.

Tady je jeho první fotka, krátce po přinesení domů.



Tady je Koblížek asi po dvou týdnech, co jsem ho přinesla :-) Takový malý prcek :-)


Tato fotka je pořízená 27. května 2016. To mu bylo asi 9 měsíců, byl to takový dlouhý hubeňour, samá ruka, samá noha....


Tento snímek jsem pořídila 14. října 2016. To už bylo Koblížkovi něco přes rok a dávno byl vykastrovaný. Oproti předchozí fotce je tady větší, ale na tolik, jako dnes.


No a tady máme aktuální podobu. Tuto fotku jsme pořídilo dnes ráno. Musím říct, že Koblížka je pořádný kus a už dávno to není malé kotě :-D Docela se pronese :-D

Koblížek je prostě můj zrzavý fešák. Z mé kočičí smečky má nejhustší srst, je největší paničky mazánek, největší strašpytel a také nejvíc diskutuje :-) Jo a také je nejvíc vykulený :-D


Sluníčko v kožichu, to my můžeme :-)


Koblížek je sice velký kocour a někdy trochu lenoch, ale i on si rád hraje. Naposledy ho moc zaujala nová hračka plněná kozlíkem. To bylo doma pěkné vzrůšo. Všichni z toho byli jako diví.

A tolik ke Koblížkovým přineseninám. Můžete je oslavit na dálku spolu s ním, nebo si prostě jen užívat předvánoční čas, případně sníh, pokud u vás je :-)







10 komentářů:

  1. Tak to je krásné výročí, je skvělé, že jste se Koblížka tak ujali :) Krásný kocourek! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Koblížek je nádherný. Hned bych si ho vzala domů. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je :-) Jsem ráda, že to tak nakonec dopadlo :-)

      Vymazat
  3. Lili, článek o přineseni Koblížka domů, byl úplně první, co jsem u tebe četla od té doby pravidelně tvoje kožušky sleduju. Je nádherný a moc mu přeju ten krásný život u tebe s ostatními chlupatými kolegy. Náš zrzeček Jonáš je taky největší mazel a ty oči má taky pořád vykulené, ale Koblížek je umí vykulit víc :-))) Koblížkovi přeju k přineseninám hodně zdraví, vyborných kapsiček a dlouhý život u tebe. Všechny kožušky i tebe zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mě těší :-) Myslím, že všichni naši kožušci se mají dobře, je o ně královsky postaráno. Kéž by se takto měli všichni chlupáči. Jonášek je pěkné číslo. Snad nám ti naši mazlíci ještě dlouho budou dělat radost :-)

      Vymazat
  4. Krásný zrzeček a nejkrásnější je fotka,jak má vykulená kukadla.Ta je úžasná.Tak ať se má u vás pořád tak krásně a přeji mu hodně krásných let.
    Měj hezký adventní večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fešák :-) Dneska se celý den jen válel a mrčel, jó, to je život :-)

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...