Asi poslední podzimní vycházka

 Máme za sebou zřejmě poslední podzimní vycházku tohoto roku. Určitě ještě budeme chodit ven, ale už to nebude takové barevné. No jo, však už také začíná advent a pro tento předvánoční čas by se  barevné listí snad ani nehodilo.

Ten den sice svítilo sluníčko, ale ve skutečnosti byla venku pořádná zima, takže jsme vyrazili ven vyzbrojení čepicí a já i šátkem kolem krku. Bez čepice teď nedám ani ránu. Je mi docela jedno, jak po jejím sundání vypadají moje vlasy, hlavně, když je teplo. Na tuto vycházku jsme se svezli mhd, protože to bylo na opačné straně Brna, než bydlíme.



Na zastávce Velká Klajdovka jsme vystoupili a odtud pokračovali dále do lesa, plus mínus jsme šli většinou po zelené trase...


Sluníčko dokázala krajinu rozsvítit, i když ruce, v kterých jsem držela foťák, mrzly. 






Místa, kde se v tu dobu ještě pořádně neobjevilo slunce, byly pokryté mrazíkem, což můžete na některých fotkách vidět :-) Takže to byla taková pozdně podzimní procházka. Potkali jsme pár dalších lidí, ale žádné davy. V lese jsme narazili i na jeden moc pěkný domek, a to Resslovu hájenku. U této stavby jsme se zastavili, protože se nám líbila... a také u ní byl černý kocour a to je rozhodně důvod k zastavení, tedy alespoň pro mě.

Z této vycházky jsme se domů vraceli opět veřejnou dopravou a po cestě jsme se na mé přání stavili v Uni Hobby, kde, jak už někteří víte, jsem nakoupila ozdoby na tvoření :-) Řeknu vám, že domů jsme došli zmrzlí, ale o to víc pak přijde vhod horký čaj :-)

8 komentářů:

  1. Tak u vás bylo lépe,jak u nás.Sluníčko skoro vůbec a hrozná zima.Fotky budou asi šedivé,ale byli jsme na Kozákově a tam byla krásná námraza.Byla jsem nabalená,jak cibule a dobře jsem udělala,že jsem si vzala rukavice.
    Moc krásné podzimní fotky.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme chytli dobrý den :-) No jo, toho sluníčka už moc nebude, ale i přesto si myslím, že se stále najde něco k focení. Děkuji :-)

      Vymazat
  2. U nás na horách bylo poslední dobou hodně pošmourno, žádný krásně zlatavý podzim, jako na tvých fotkách. Předevčírem napadl sníh a tak teď budeme absolvovat procházky už jenom čistě zimní :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podzim byl pěkný, ale teď už bych brala právě ten sníh. Asi za ním budu muset někam vyrazit, jinak ho letos nejspíš neuvidím :-D

      Vymazat
  3. Množné číslo, vycházka s nějakým chlapcem...??? No, neříkej, že jsi byla s kočkama...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S přítelem :-) S kočkama opravdu ne, už jsem o tom uvažovala, ale Ňuf prchá, jen co spatří postroj :-D :-D

      Vymazat
  4. Fotky jsou krásné. Nejvíce se mi líbí ta třetí od shora. Má takové zvláštní kouzlo. To nám v noci ze středy na čtvrtek napadl sníh. Doufám, že to vydrží do víkendu. Chtěla bych procházkové fotky se sněhem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To místo na té třetí fotce mě během procházky docela překvapilo. Zaujalo mě, jak jsou ty stromky v řadách a sestříhané :-) I u nás včera napadlo, tak jsem honem udělala pár snímků, ale jen v blízkosti domu... dneska už je to skoro pryč :-/

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...