První vánoční dekorace

 Usoudila jsem, že už je nejvyšší čas naladit se vánočně. A jak lépe to udělat, než vytvořením nějaké té dekorace? K výrobě mě hodně postrčila návštěva Uni Hobby, kde jsem byla jako u vytržení z toho, kolik tam mají všemožných ozdob a různých komponentů.

Musím říct, že mě překvapilo, že vůbec mají otevřeno. Myslela jsem, že mají zavřeno, jako spousta jiných obchodů. Po cestě tramvají jsem si všimla, že se tam svítí a když jsme se vraceli z naší poslední vycházky, šli jsme to prozkoumat. Vešli jsme dovnitř a já nevěděla, jestli koukat nalevo, nebo napravo :-D


Než jsem si vybrala, trvalo to. Přítel se mnou trpělivě obcházel všechny regály. Sdělila jsem mu, že bych si nejradši vzala všechno. Nakonec jsem vybrala bílé a stříbrné kouličky, sadu rolniček, bílé a stříbrné vločky, srdíčka a nesměly chybět ani jablíčka na zapíchnutí - to je snad moje nejoblíbenější dekorace vůbec :-) Ještě ten večer jsem si všechno rozložila na stůl, abych viděla, jak to vypadá dohromady.



Druhý den jsem si nastříhala větvičky z tújí a také ze stříbrného smrku. Nejdříve jsem si jimi obalila polystyrenový kruh pomocí zeleného drátku a na tento základ jsem pak skládala dekorace. Nejdřív jen tak na zkoušku, až pak jsem je přilepila pomocí tavné pistole, pokud bylo potřeba.



Ke zdobení jsem také použila šišky, které jsem si donesla z předchozích výletů a procházek. Nabarvila jsem je na bílo a v této podobě budou viset i na vánočním stromečku.

Tento věnec budeme mít někde jen tak opřený, pověsit není kde a tlouct hřebíček do dveří nechci. Musím říct, že tento věnec se mi zatím líbí nejvíc ze všech, které jsem kdy udělala. Není přeplácaný, ale ani prázdný. Pro mě je tak akorát, a kombinace bílé a stříbrné, lehce doplněné červenou. Oproti těm minulým jsem přidala navíc i smrk a hned to vypadá jinak. Tújka je dobrá v tom, že se s ní snadno obalí polystyrenový základ, když uschne, tak neopadá... a hlavně nepíchá :-D Se smrkovými větvičkami to má zkrátka jiný efekt.


Určitě budu dělat ještě něco, asi mini stromeček na stůl. Základ bude z polystyrenového kuželu. Na stránkách Uni Hobby jsem objevila, že by tam měli mít i balení s dřevěnými ozdobami ve tvaru kočiček (!!!) v bílé barvě. Od té doby, co jsem to zjistila, mám pocit, že je hrozně nutně potřebuju, takže do toho obchodu ještě zavítám a pak poreferuju, co jsem si odtud zase odnesla.

8 komentářů:

  1. Moc se to vše povedlo. 👍👍 Já se ještě vánočně nenaladila. Dcera mi dnes provokativně poslala fotku upečených a ozdobených perníčků a linecká kolečka. Nějak mi letos chybí nálada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) To já náladu mám, tak jsem toho musela využít. Ale jak to bude s pečením, zatím nevím. Uvidím o dovolené, jestli se mi bude chtít :-)

      Vymazat
  2. Letos se nějak více na vánoční zdobení těším.Asi proto,že v tomhle divném čase se snažím vyhledávat věci,které mě těší.Dnes jsem si všimla,že sousedka už má v oknech svícny.Myslím,že se do toho už pustím.Okna mám omytá,tak budu zdobit.Ty jsi udělala krásnou výzdobu.Je to pro mě inspirace

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je potřeba si to doma zpříjemnit :-) Vánoční dekorace mám moc ráda. Okna jsem ještě neumývala a ani nevím, jestli vůbec budu... naše Míma je totiž často leští svýma tlapkama :-D Děkuji, to mě těší :-)

      Vymazat
  3. Věnec se moc povedl, líbí se mi ta srdíčka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. A zrovna těch srdíček jsem si v obchodě všimla na poslední chvíli :-)

      Vymazat
    2. To je krásy na jednom místě, že? Já také miluji takovou nádhernou vánoční vázdobu, mívala jsem toho vždy také dost, ale už nejsou síly. Ráda se ale podívám i po obchodech, ale tam už se sama taky nedostanu. Pokud mohu, jdu se kouknout a dcera to má po mně a snacha je také naladěná na stejnou notu.

      Vymazat
    3. Ježurko, výzdoba zkrátka musí být. Ještě chci nějaké světýlka a večer se zapaluje svíčka. Uni Hobby mám tak 15 - 20 minut pěšky, takže si tam můžu zajít kdykoliv. Určitě tam ještě jednou půjdu :-)

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...