Kapky, mlha, pavučinky

Procházky jsou fajn o to víc, když je podzim, a když máte foťák. Celkově si s foťákem v ruce člověk více všímá, teda aspoň já mám u sebe takový pocit. Sice pak i krátká cesta do lesa trvá déle, ale to mi nevadí. Tentokrát pár detailů, ty mě baví, stejně jako barevné listí :-)

Když je sluníčko, fotky vypadají hned jinak. Ale taková mlha, ta také není k zahození :-)


Pavučinky na drátě :-)

Bobule, těch je na podzim všude hafo :-)




Poslední jablíčka na stromě.

Šípky samozřejmě nesmí chybět :-)

Bodlák omotaný pavučinkou, osázenou kapičkama. No, jak vidíte, oči mám všude. Ještě, že ten foťák mám.

6 komentářů:

  1. Moc krásné detaily.Také jsem včera vyrazila ráno fotit námrazu.Máš pravdu,že s foťákem si člověk všímá všeho daleko více.Baví mě takové detaily.Dokonce jsem také objevila pavučinky.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kapičky, mráz, pavučiny.... to prostě vždycky paráda :-) Jsem zvědavá, zda se nám tuto zimu podaří pořídit nějaké zasněžené snímky.

      Vymazat
  2. Nestačí jen mít v ruce foťák a tím i více si všímat, musí to také ten člověk umět vyfotit dobrým foťákem a to ty umíš úžasně. Já třeba to všechno vidím, vnímám - ale na fotky se mi to nepodaří dostat v plné kráse. Tak ať se ti pořád daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S předchozím foťákem by toto moc ani nešlo. Co jsem si pořídila nový, je to o něčem jiném. Děkuji :-)

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...