Kočičí kožíšky

Rozhodla jsem se, že v listopadu dám prostor podzimním snímkům a tak se mi hromadí kočičí fotky. Dneska tedy malá ukázka, pro ty, co máte rádi kočky a kocoury.

Tady je mám všechny tři pohromadě. Na peřině mají pohodlí, není jak jim. Míma zrovna zívala, vypadá trochu komicky :-D


Kočky nemají rády vysavač. Jakmile ho zapnu, většinou okamžitě zmizí. Toto místo je jednou z jejich schovek, když vysavač začne hučet. To se pod stoleček na batoh vtěsnají všichni tři a v tu chvíli jim nevadí, že tam jsou společně.


Tady máme kocouří duo. Mourovatý Ňuf a zrzavý Koblížek. Zdá se, že bude tuhá zima, když se i kocouři k sobě tulí a kolikrát se cpou ke mně pod peřinu.



A ještě Míma. Koupili jsme nové Dostihy a sázky. Vlastním sice asi třicet let staré provedení této hry, ale nemám ji u sebe a nepodařilo se mi domluvit na předání s člověkem, u kterého se hra nachází. Jen co se oddělalo víko, bylo obsazeno. Jakákoliv krabice, dobrá krabice. Tak to by byla moje smečka, v prosinci si jí hodně užijete :-)






14 komentářů:

  1. Krásné kočičí fotky a hezký doprovodný text. Všechny naše kočky nesnášely vysavač a naopak milovaly jakékoliv krabice. Byly schopné se nasoukat i do hodně malé. 😀🐈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdá se mi, že žádná kočka nemá ráda vysavač. Je na ně příliš hlučný. Každá krabice se počítá :-)

      Vymazat
  2. To jsou nádherné fotky,také tu svoji často fotím.Líbí se mi,jak se k sobě tulí a vůbec,že jsou spolu pohromadě.Mají se rádi
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je fotím také často. A taková ty hromadné fotky mám nejraději :-)

      Vymazat
  3. Kočičí obrázky se nikdy neomrzí. Zvláště, když k nim přidáš vždycky zajímavý příběh. Mějte se všichni hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. Kožušci na první fotce vypadají jako by se dívali na televizi a Míma se něčemu smála. Kocouři se u nás taky tulí, ale kočky se moc rády nemají. Posílám všem třem pohlazení a tobě pozdrav z Kožuškova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mi přijde, jako kdyby se Míma smála :-D Někdy si k sobě lehnou klidně všichni tři, jindy zase každý zvlášť, asi podle nálady :-) Děkujeme, však my se zase někdy přijdeme na Kožuškov podívat :-)

      Vymazat
  5. To jsou krásné fotky. Moc se mi líbí na té první fotce ten kočičák vpravo, jak zrovna při focení zívá, to je opravdu roztomilé ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Mám tisíce fotek svého kocourka, kterého jsem neskutečně milovala. Byl roztomilý každým svým pohybem, každým kočičím kouskem a nikdy nezklamal. Kočičí šelmičky jsou nejroztomilejší tvorové a dělají nám, lidem, tolik radosti a štěstí. Jen škoda, že odcházejí brzy do kočičího nebe. Tak hodně radosti s těmi chlupáči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu je škoda, že ti naši mazlíci nežijí déle. Ale co se dá dělat. Kočky fotím pořád, občas si už připadám jako cvok... aspoň je co zveřejňovat :-)

      Vymazat
  7. Jsou víc než boží a kočkomila potěší.
    Moje tři nevyruší vysavač, vlastně jen návštěva, kterou neznají, to pak upalují do svých skrýší.
    P5eji nádherný adventní čas a kočičákům příjemné rozjímání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před návštěvou ti moji také zdrhají. I když kočička ne, ta po chvíli vyleze a přijde se podívat, kdo to došel. Posledně návštěva donesla kočičí mlíčko, tak to bylo v pořádku :-D

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...