Krásný podzim... všem

 Častokrát mi tady v komentářích přejete hezký den, víkend :-) Tak tedy hezký (nejen) podzim všem. Třeba vás potěší pár podzimních snímků.

K podzimu rozhodně patří kaštany. Nikdy neodolám a aspoň pár si jich donesu domů. Škoda, že se nedají nijak zužitkovat, to bych jich nesbírala kvanta...

V lese na zemi se najde ledacos, třeba i vosí hnízdo. Naštěstí bylo prázdné.



Zaujmou i bodláky.


Červené listí, to je prostě moje :-)


U řeky je to také fajn.


To si tak jdete lesem a kolem vás je najednou žluté světlo.


Bobule. Těch je na podzim všude dost a také mě baví.







12 komentářů:

  1. Nádherné fotografie.Je na nich zachyceno vše,co patří k podzimu.
    Já už zítra mohu ven a nemohu se dočkat první procházky po měsíce.Počasí je ale proti mně,u nás pořád poprchává a je mlha.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Podzimní fotky se dělají samy :-) Na procházku bych se po takové době těšila :-)

      Vymazat
  2. Také z každé procházky přináším domů kaštany, žaludy, aspoň jeden kamínek, kousek suché trávy...
    Příroda je nádherná a myslím, že na podzim si dává na sobě nejvíce záležet - vyparádí se jako do plesu.
    Krásně jsi to nafotila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem takový sběrač, donesu domů kde co :-D Podzimní příroda je skvost :-)

      Vymazat
  3. Nádherné fotky a to červené listí pro mne vede. Tak také přeji hezký podzim a aby už brzy skončilo to covidové období.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné podzimní fotky, které mají úžasnou atmosféru. 👍👍
    Měj se báječně

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky z procházky. Červená a zlatá teď v přírodě vedou. Kaštany sbírám a nosím je sousedovi pro zvěř do lesa ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podzim bych mohla mít celý rok. Zatím mám kaštany spolu s šiškami na dřevěné míse :-)

      Vymazat
  6. Lili, to jsou opravdu krásné fotografie. Nejvíc se mi ale líbí ta u řeky. Má parádní atmosféru v té červené barvě.

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...