Byli jsme na veterině

 Zprávy z kočičího světa jsou opět tady!
Tento týden jsem byla na veterině, a to s Hermínou. Druhý den po sobě nejedla a byla málo aktivní, tak jsme jeli. Veterinu jsem si našla sama, chtěla jsem něco, kam se budu moct dobře dopravit pomocí mhd a také aby to byla paní doktorka. Navíc ten den, kdy jsem tam potřebovala jít, měli otevřeno až do osmi do večera, což jsem stíhala i po práci, takže bylo rozhodnuto.


Hermína se  poprvé svezla tramvají. Párkrát zamňoukala, ale jinak to zvládla na výbornou. U paní doktorky sama vylezla z přepravky. Popsala jsem, co je za problém a pak se udělalo vyšetření sono. Tady madam bříško nemá moc chlupaté, takže se to obešlo bez holení. Hermína byla moc hodná, zvládla i injekci bez nějakých hysterických scén. Samozřejmě jsme dostali pochvalu :-)


Každý den teď dávám kočce tabletku, ráno a večer. Nějak to jde, zatím mě Hermínka nekousla, tak je to dobré. To jsou zkrátka léta praxe :-D Ještě musím nějak odebrat moč, a proto mám madam ubytovanou zvlášť, u přítele. Musím říct, že po návštěvě veteriny pookřála a v jiném prostředí se chová jako doma. Může chodit na balkon a dostala novou krabici, takže je maximálně spokojená.


Jen s odběrem moči trochu bojujeme, když jsem přítomná, tak ona prostě čůrat nejde. Po poslední noční s ní ale budu celý den, tak budu číhat :-D Dostali jsme i odběrovou sadu. Budu muset být ve střehu. Hermína je prostě šikovná, kamarádila se i s paní doktorkou a po cestě z veteriny už v tramvaji nemňoukala a jen se rozhlížela :-)


8 komentářů:

  1. To jsou starosti,neumím si vůbec představit,kdyby moji Modřince něco bylo.Zbláznila bych se,mám ji hodně ráda.Vůbec bych nevěděla,jak ji sebrat moč.S tím bych si fakt nevěděla rady.
    Přeji Hermínce,aby byla v pořádku,budu na Vás myslet,ať vše zvládnete.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně jsem ráda, že jsem našla nějakou rozumnou veterinu. S tím odběrem to není žádná sranda, kočka samozřejmě jako naschvál chodí na wc, když spím, nebo když nejsem doma :-D

      Vymazat
  2. Hermína je trpělivá a hodně šikovná. Tak ti přeji, aby se odběr podařil. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to šikulka. Bála jsem se, že bude dělat scény, ale obavy byly zbytečné :-)

      Vymazat
  3. Přeji ať se Hermínka brzy uzdraví, je to krásná kočička. Cesta tramvají pro ni jistě byla zážitkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :-) Chvilkama z toho byla docela vykulená :-D :-D

      Vymazat
  4. Já s kocourkem chodila poslední dva roky jeho života jen po veterinářích a také byl neskutečně trpělivý. Jsou to chlupatí miláčkové a přeji Hermínce , aby se uzdravila a byla v pořádku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se člověk návštěvě veteriny zkrátka nevyhne. Tak to byl určitě moc hodný kocour :-) Děkujeme, doufám, že se to co nejdřív spraví.

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...