Výlet kolem brněnské přehrady

 Nedávno jsme si udělali výlet kolem brněnské přehrady. On to měl být původně výlet na hrad Veveří, jenže nakonec bylo všechno jinak :-D Hlavně jsem na začátku cesty zjistila, že mi jaksi nefunguje foťák... nebo spíš foťák jel, ale hlásil, že má vybité baterky, přestože jsem je předchozí den vyměňovala. Nedalo se nic dělat, tak přítel fotil aspoň mobilem.


Ten den nebylo úplně největší vedro a po cestě byl většinou stín. Po cestě se muselo všechno zkoumat, od kdejaké díry po ucpaný potůček. Zaujaly mě například tady ty kapradiny, nebo co to je.

To jsme si tak šli a najednou se před námi objevila cedule s upozorněním, že následující úsek trasy pro pěší je uzavřen z důvodu probíhající rekonstrukce jakési lávky. Vyvstala otázka, co teď, protože už jsme byli dost daleko, vracet jsme se nechtěli a parník jel až za dlouho. Chvilku jsme se tedy šťourali v potoku a pak jsme se stejně rozhodli, že to zkusíme. Tak jsme šli a stále jsme nikde neviděli známky nějakých probíhajících prací, dokud jsme nepřišli k počátku té lávky. Už jsme se obraceli, ale zrovna mi zazvonil telefon a než jsem vyřídila hovor, z protisměru vyšel pár v pokročilejším věku, od kterého jsme se dozvěděli, že se to projít dá. Místy to bylo trochu náročnější, ale dalo se to zvládnout. V jednom místě se nám naskytl tento pohled...

Ano, to už jsme viděli hrad Veveří, kam jsme nakonec úspěšně dorazili. K hradu jsme ale museli ještě kousek cesty a až jsme byli na místě, zjistili jsme, že na hradě neberou karty a platit se dá pouze v hotovosti. No nenaštvalo by vás to?

Tak jsme se tam chvilku poflakovali, posbírali jsme pár kamenů (na malování) a šli jsme dolů pod hrad, kde jsme si počkali na autobus. Aspoň že řidič autobusu byl příjemný. Neměl problém s tím, že jsme chtěli platit kartou a hned se nás také ptal, jestli máme i kartu na MHD, takže jsme platili jen za část cesty. No, sice jsme se nedostali úplně tam, kam jsme chtěli, ale aspoň máme nějaké fotky a trochu jsme potrénovali fyzičku. Vymysleli jsme, že příště bychom mohli jet lodí :-)

Tolik k našemu výletu. Příště to bude třeba zase o kočkách, tak snad se nikdo do té doby neupečeme :-)


6 komentářů:

  1. Jsem ráda, že jsi se přestěhovala. Já taky nějakou dobu zvažovala, stěhovat se mi nechtělo.
    A teď mne těší, že jsi tu i ty se svýma chlupáčema. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :-) No, já jsem si původně říkala, že nic nového základ nebudu... nakonec to bylo jinak :-D Takže chlupáči opět pofrčí.

      Vymazat
  2. Hezký výlet jste měli kolem přehrady.I když bylo horko,tak se zdá,že tam tolik na vás slunce nepražilo.Máme také rybníky,kde je v horku příjemně,cesta podél vede v úplném stínu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo hodně teplo, ale nebylo to nejhorší. Ano, po cestě byl stín, tak se do dalo zvládnout. A on je člověk nakonec rád, když někam vyrazí :-)

      Vymazat
  3. Krásná procházka, ikdyž s komplikacemi, ale všechno jste zvládli.je zajímavé, že v autobusu můžeš platit kartou a na hradě ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň jsme se prošli, hrad snad někdy příště... ten nám jistě neuteče :-) A třeba na podzim tam bude také pěkně :-)

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...