A jsou tady!

Tak si představte, že už mám u sebe i moje další dva kočičí kousky. Nakonec se stalo, že jsem si je přivezla. Kočičáci se tedy znovu seznamují, zatím to jde docela v klidu.... jen občas na sebe někdo zasyčí a Koblížek někdy zaleze do skříně...

Tady máme mourovatou dvojku. Ňuf je nenažranec, chodí ostatním ujídat z misek a ještě si na to lehne. Pak už jen natáhne tlapu a je to.

A tady ho máme, fešáka zrzavého. Je to můj strašpytel, ale vždycky ho z té skříně vylákám. Ze začátku nechtěl žrát, ale už je to dobré. Když otvírám konzervu, přiběhne stejně jako ostatní.


Zdá se, že opět frčí koulodráha, tentokrát jako pelíšek. Nevím, jestli je to pohodlné, ale Hermína má zkrátka svou hlavu.


Tady je, madam. A zase zkouší přivírání očí a natahování tlapky - to jsou její známé finty. No nedali byste jí pět korun??


Myslím, že koulodráha se líbí i Koblížkovi. A také se mu líbí, když ho vyčesávám. Nechápu, kde bere tolik chlupů, má srst jako medvěd. Vyčešu z něho daleko více chlupů, než z jiné kočky. Vyčesáváme teď každý den. Kocour je rád, že se mu někdo věnuje, dokonce se občas nechá vyčesat i na břichu a to už je co říct.


No a tak my si tady žijeme. Vyčesáváme a válíme se (a mě zase bolí v krku), vedeme nejrůznější debaty. Jo, kočky pořád o něčem diskutují. A také se těšíme, až skončí ty neúnosné vedra.



16 komentářů:

  1. Lili, ani nevíš, jak si mě potěšila, že jsou kožušci zase pohromadě.
    Často jsem na ně myslela, jestli je jim po sobě smutno, jestli to mají,
    jako my lidé. Všechny tvoje kočičky i kocourky hladím na dálku a
    hned jdu tu radostnou novinu přetlumočit, těm našim ;-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čím víc kožušků, tím líp :-D No, alespoň bude pořád o čem psát... oni ti chlupáči jsou vděčné téma :-)

      Vymazat
    2. Jé, to jsem ráda, že tě zase se všemi kočičkami a kočičáky vidím a daří se jim dobře. Už mi to chybělo. Díky za návštěvu a zdravím všechny čičinky na dálku.

      Vymazat
    3. Ježurko, tak jsme se tady všichni sešli :-)) Pozdravení čičenám vyřídím :-)

      Vymazat
  2. Jů, chlupáčkové příběhy, mám radost :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásný příspěvek,všichni kočičáci jsou nádherní.Pozorovat je je lepší,jak telka.Taky pořád vyčesávám tu moji,stejně jsou chlupy všude.A to ještě máme psa.Ale vždy si řeknu:Bohatí lidé mají všude značkové věci,šťastní lidé mají všude chlupy.
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolikrát je to přímo kino, jejich kousky. Jo, ty chlupy k tomu holt patří, s tím toho moc nenaděláme :-D

      Vymazat
  4. Kočičí mamině se rozrůstá rodina, Lily ty se s nimi určitě nenudíš ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočičí mámě se rodina dala zase dohromady :-)) S nima se nejde nudit :-D

      Vymazat
  5. Zdravím vás všechny. Koblížek si zvykne a brzdy bude s ostatními spokojen. Má krásný hustý kožíšek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :-) Nevím, kde ten kocour pořád bere tolik chlupů :-D Škoda, že se nedají nějak zužitkovat :-D

      Vymazat
  6. Děvče zlatý, ty jsi boží.
    Tolik koček, tolik chlupů, tolik žrádla a tolik lásky.
    Je mi jich v těch teplech líto, leží roztažení na podlaze a občas se otočí z jedné strany na druhou.
    Posílám pohlazení všem, ten zrzeček je k zulíbání :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli kočičí chlupy znamenají štěstí, tak máme vystaráno :-)) Ty vedra jsou neúnosné pro všechny, musíme vydržet...

      Vymazat
  7. Mě taky bolelo v krku. Skoro tři neděle. A rýmu. A trochu kašel. Informovala jsem se na wikipedii a zjistila jsem, že mám nachlazení. :-)
    Jinak kočičky a kocourci jsou na fotkách jako vždy roztomilí a k poňuňání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že teď už to bude dobré. Takovéto věci jsou hrozně otravné.
      Ano, jsou to ňuňani :-))

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...