Koblížek je pán

Dneska si dáme Koblížka. Samozřejmě tím myslím kocoura, zrzavého fešáka. Ať má také trochu vlastního prostoru. Však je ho také kus :-D



Koblížek se rozhodl, že obsadí nejvyšší místa :-D To víte, kdo obsadí tyto pozice, ten je pán. Každému, kdo se na Koblížka podívá, to musí být jasné :-)


Když má pán náladu, tak i pěkně zapózuje. Když ne, tak se zkrátka otočí zády a vůbec ho to nezajímá. Někdy leží na skříni a mrňká, tak to si pak povídáme. Takové kočičí hovory jsou na denním pořádku, kočky mají pořád nějaké připomínky... chtějí žrát, pak se chtějí mazlit nebo si hrát, to je pořád něco :-)


4 komentáře:

  1. Koblížek je nádherný,mám zrzavé kočky ráda,hlavně moje sestra.Má krásně rezavou kočičku.
    Moje Modřinka má také ráda výšky.Někdy se divím,jak se tam vůbec dostala.Taky jsem ji o víkendu fotila.Zdravíme od nás Koblížka i ostatní kočičky.
    Měj hezký nový týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zrzavé kočky jsem zatížená, ale samozřejmě mám ráda i ty ostatní :-) Kočky jsou schopné vylézt úplně všude :-D Děkuji :-))

      Vymazat
  2. Koblížek je můj favorit. Jasně shora má všechno pěkně pod kontrolou. Posílám mu pohlazení a i těm ostatním třem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je kouzlo zrzavých kocourů :-D :-D Vyřídím :-)

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...