Lenivé dny

 V jedné reklamě v televizi jsem slyšela pojem "lenivé dny" a bylo to spojené s oblečením na doma. Ten termín se mi docela líbí, ale že bych si kvůli tomu musela kupovat něco speciálního, to ne. Když jsem doma, tak moc neřeším, co na sebe. Musím ale říct, že mě tady tyto dny moc baví. Jo, není nad to, když má člověk volno :-) Koukala jsem do administrace a z osmi článků (počítáno i tady s tímto) mají čtyři přiřazený štítek "kočky". překvapuje vás to? Mě ne :-D



Výlety jsme teď na nějakou dobu vypustili, drahá polovička je totiž marod. S tím se holt nedá nic dělat. Ale i doma se dá něco vymyslet. Kouká se na seriály jako je Kobra 11 a Válka skladů, nebo na youtube videa o vaření S kuchařem na cestách. V kurzu je také cestopisný pořad na stránkách české televize s názvem "Na cestě". Je to super, člověk si může například podle mapy vybrat, co chce vidět. Asi bychom se chtěli podívat do Finska, ale letos to určitě nebude, s tím cestováním je to teď všelijaké.

V kurzu je také experimentování v kuchyni. Posledně to takhle schytala červená řepa, upekli jsme ji a byla dobrá. Včera jsem si koupila rýžový papír na závitky a v lednici se mi namáčí cizrna na falafel. Nedávno jsme si ho dali v restauraci a chutnal nám, tak jsem si říkala, že ho zkusíme vyrobit doma. Kdyby byl někde v sehnání v obchodě, koupila bych ho. Na řadu se dostal i dýňový koláč, ale ten už jsem zkoušela několikrát. Každému nechutná, ale my jsme ho za tři dny snědli :-)




Najdu si i čas na malování na kameny. Už tu mám několik berušek a použila jsem i ubrouskovou techniku. Něco si nechám, něco věnuju do útulku na bazárek nebo aukci. Ještě mám čtyři akrylové obrázky znázorňující čtyři roční období a nemám je zrovna kam dát. Asi je zkusím někomu nabídnout nebo také do aukce. Přemýšlela jsem i o tom, že bych pletla z pedigu, jenže nevím, co bych s tím pak dělala. Až vymyslím, co s tím, tak se do toho možná pustím.

(Na fotce je kočka Míma, ale nebojte, nic jí není, jen má půlnoc za bílého dne :-D )



12 komentářů:

  1. Kuchařsky ses docela slibně rozjela, zajímavé pokusy!
    A letní lenošení je bezvadné, pokud je umožněno.
    Do Finska se určitě dostanete, ono neuteče :-) . Krásné fotečky!

    OdpovědětVymazat
  2. Lenivé dny zní zajímavě.Já bych si pod tím představila doslova,nic nedělám,lenivím.To jsem měla včera,když jsem přišla od zubaře a později mě bolela celá čelist.
    Experimentování v kuchyni mě baví.Červenou řepu mám ráda.dělám si hodně salát,mám ráda i ledacos z cizrny,ale musím se podívat,co je to falafel.Rýžové závitky jsem teď někde viděla na videu,možná na Youtube,kam hodně chodím.Ty mám taky ráda.Dnes si mně kuchyní hodně naladila..Je vidět,že jsi všestranně činná.Míma má půlnoc,i moje Modřinka a bude mě otravovat až budu chtít spát.Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to znamená to, že nikam nemusím a zkrátka mám pohodu. Mě na tu kuchyň naladí buď Master Chef nebo videa na youtube. Ono i v pořadech o cestování je jídlo kolikrát zmíněné a člověk pak na ledacos dostane chuť. Občas mám pocit, že ty kočky spí opravdu celý den :-D

      Vymazat
  3. Jsi všestranně založená. asi bych se také měla podívat po nějakých receptech, v poslední době mě nebaví nic vymýšlet a asi se hodně opakuji.pletení z pedigu mě hodně láká už dávno, asi bych si dělala nějaké košíky no všelijaké blbinky třeba i podnos nebo tácek na koření, nebo košík na cibuli..... Jenže jsem líná si koupit ten pedig. U nás je prodejna kde jsou už připravená všelijaká ta dna s dírkami. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně mám v kuchyni pomocníka, takže se pak klidně pustím i do něčeho, co by se mi třeba normálně nechtělo dělat... a navíc to jde rychleji. Pak je fajn, že i složitější věci trvají podstatně kratší dobu :-) Na pedig jsem zatím jen tak zběžně koukala na internetu, ale nedostatek prostoru mě brzdí. Něco by se třeba rozdalo, ale jeden nikdy neví.

      Vymazat
  4. Tyhle dny by měly být povinné. Naučila jsem se, že k životu patří, i když mám docela jiné nastavení.
    Lelkování, odpočinku, zevlování a dobré náladě jedno veliké ZDAR.

    OdpovědětVymazat
  5. Lenivé dny miluji. Není nad to být doma a dělat si, co chci já. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :-) Nemám ráda, když mi můj volný čas organizují druzí :-D

      Vymazat
  6. Že ty kočeny si vždycky vyberou k odpočinku to nejnemožnější místečko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas to nechápu, ale už se tomu ani nedivím :-D

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...