Když je nakonec všechno jinak

Máte se? My se máme.
A já mám teď také volno mezi směnama, na to se vždycky těším. Je fajn, když v takovém vedru nemusí člověk trčet v práci. Už jsem se viděla někde na výletě, u vody nebo s domácím mojitem (či jiným studeným nápojem) na balkoně (u přítele, já balkon nemám). Ale nakonec je všechno jinak... Nějak mě rozbolelo v krku, takže tady tyto plány se zkrátka posunuly.

Rozhodla jsem se, že to radši nebudu pokoušet. Myslím, že to je z té všudypřítomné klimatizace a větřáků. Osobně těmto věcem nefandím, ale právě v té práci se jim nevyhnu. Když jste dvě hodiny na odbavení cestujících, kde je ta klima puštěná, tak s tím nic nenaděláte.

Jediný výlet, který teď uskutečníme, bude maximálně tak do Hornbachu pro kočičí stelivo. Trošku se tam rozhlídneme a pojedeme zpátky. Máme tedy takový domácí relax... vaření, jídlo, telka. Včera jsem se nějakou dobu bavila malováním kamenů. Usadila jsem se s tím na balkon, pro případ, že by akrylové barvy skončily jinde než na kamenech, což se někdy zkrátka stane. Výsledkem byly dva kameny natřené podkladovou bílou a dva hotové kousky - berušky.

Kameny vám ukážu příště, až jich bude více. Do té doby musím nasbírat nějaké další, ale to určitě nebude problém. Aspoň bude na procházkách o zábavu navíc. Jen by to ještě chtělo, aby přešly ty příšerné vedra. Jak mě bolí v krku, tak je to vedro pro mě horší než normálně. Nechápu, jak to ty moje kočky můžou vydržet, v takovém kožichu bych se určitě upekla.

A ještě se vám musím pochválit - už mám kalendář na příští rok. Před nějakou dobou jsme byli na výletě v Praze. Čirou náhodou jsme narazili na Galerii Pastelka, kde byl za výlohou tento kousek. Bohužel měli zrovna zavřeno, jinak bych si tento kousek určitě odnesla domů. Říkala jsem, že příště sem musíme přijet, když bude zrovna otevřeno a že si ho pak koupím. No a co se nestalo? Asi o dva týdny později mi tento kousek přistál na stole jako překvápko.


Tak se zatím mějte, čtenáři a kočkopřátelé a hlavně se v tom vedru neupečte :-)

6 komentářů:

  1. Z větráků doma a klimatizace v autě bývají pořádné angíny.V autě se chráním šátkem,omotám kolem krku.A protože došlo i na manžela,tak už klimatizaci nedává na nejvíc.Těším se na malované kameny.Jednou dobu jsem s tím zaměstnávala vnoučata.Také jsme malovaly na sklo.Jejich výtvory mám v bytě.Kalendář je moc hezký.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že ta klimatizace je kolikrát spíš za trest a nadělá víc škody než užitku :-/ Je to fajn zábava, jen nevím, co s těmi kameny budu dělat, až jich bude hodně :-D

      Vymazat
  2. Zdravím. Já jsem se právě vrátila z dovolené na Baťově kanále z veselí nad Moravou. Pořádali jsme výlety do okolí., jednou jsme nezatáhli žaluzie a vrátili jsme se do výhně, kterou jsme zažívali celý den. jak rádi jsme pak na chvíli pustili klimatizaci. Přeji, aby z bolesti v krku nebyla angína. Dříve jsem na ně trpěla hodně. kalendář je moc pěkný. měj te se všichni hezky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že jste si dovolenou a všechny výlety užili :-) Já můžu říct, že už je to mnohem lepší, včera jsme dokonce šli na výšlap kolem přehrady :-) Děkuji :-)

      Vymazat
    2. Tak to je dobře, že je ti lépe.

      Vymazat
  3. Také jsme kočičí famílie. Zvláště manžel je miluje.

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...