To je zase maturita

Koukala jsem, že se nás tu na blogspotu sešlo více, což je fajn, protože člověk rád potká známé tváře, i když je to jen takto prostřednictvím našich psaných či fotografických výtvorů. Někteří jste určitě zvědaví, co ti moji dva případi zase vymňoukli, ale mně to nedá a musím se i podělit o dojmy ze zdejšího nového působiště.
Jsem ráda, že to nějak funguje.
Komentáře jsou v pořádku a na doporučení jsem zvolila možnost, že můžou komentovat všichni, ne jen majitelé účtu na Google. (Ono mi totiž ani nedošlo, že může být v komentářích toto omezení... popravdě jsem to předtím moc nezkoumala).

Také jsem si zvolila zasílání komentářů do mailu a do "seznamu četby" si přidala pár blogů, takže vidím, co kdo napíše a nemusím každou stránku procházet zvlášť, což je fajn. S čím si ale stále nevím rady, je to, jak tento seznam zviditelnit. V komentářích v předchozím článku mi k tomuto tématu bylo něco doporučeno, jenže já jsem buď natvrdlá nebo prostě nevím :-D

Zajímalo by mě i to, jestli jde zviditelnit napřímo archiv a profil. K těmto položkám se na stránce dostanu, ale pouze pokud si kliknu na ty tři čárky nad sebou, co jsou vedle záhlaví. Řeknu vám, že toto je zase něco na mě :-D Když jsem se v administraci pokoušela najít nějaký návod, vyskočila na mě angličtina... což byl trochu problém. Jak jsem jednou pohotově sdělila v práci pilotovi soukromého letu, který byl kdoví odkud, čekal na pasovou kontrolu a ptal se, proč si s nimi také nepovídám - "my english is very bad". To byla první věc, která mě napadla. Člověk musí nějak reagovat :-D



Ani moji chlupatí pomocníci si neví rady. Míma se z toho úplně vyvrátila. Ještě mě napadá, dá se nějak udělat, aby vložené fotky byly větší? Já je sem dám a oni se samy zmenší a pak se mi zdají moc malé. A ještě jedna věc - jak nastavit zobrazování článků na úvodní stránce? U nejnovějšího článku se zobrazí kousek textu i s fotkou, u těch ostatních je to už jen fotka. Kdo to ví, odpoví a my vám tady příště zase něco namňoukáme :-D



7 komentářů:

  1. Kočičí?Sem budu ráda chodit.Mám doma jednu kočičku,ale mám ráda všechny.Aby jsi měla fotky větší klikni na fotku,dole se ti objeví řádek a klepni na největší velikost,nebo jak chceš.a příspěvky nastavíš,když v nastavení otevřeš rozvržení a budeš přidávat gadgety,štítky a ty si pojmenuješ.Myslím,že na internetu najdeš postup.Držím palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, kočičí. Aktuálně mám doma dva kousky tohoto druhu :-) Děkuji za rady. Jak budu mít delší chvilku, nějak to vykoumám... ale bude to boj :-D

      Vymazat
  2. Zdravím kočičky i tebe. S těmi obrázky už si se rády dověděla. Já dám všechny fotky do článků a tak už archiv nezveřejňuji a nesdilim. Tak nevím, jak na to. Ono to chce vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že nakonec to dopadne tak, že to nechám prostě takto, jak to je :-D Myslím, že to bude jednodušší, než všechno složitě zkoumat. Ale jsem ráda, že se mi podařilo nastavit aspoň barvu stránky :-D

      Vymazat
  3. Já se tady taky teprve rozkoukávám, ale jsem tu spokojenější než na blog.cz :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se pořád rozkoukávám... a ještě nějakou dobu budu :-)

      Vymazat
  4. Pro mě je také blogspot velkou neznámou. Ale s těmi fotkami je to fajn, že je nemusíš dopředu upravovat, ale až po vložení do článku. A uděláš si je pomocí + a - velké, jak budeš chtít.

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...