Budujeme a uklízíme

Dneska mám volno, takže na programu je úklid, odpočinek a také zkoumání toho, jak to tady vlastně funguje. Už jsme s kočkama o tomto novém působišti dali vědět do světa, tak třeba někdo přispěje nějakou radou, nebo připomínkou.

Když jsem zmiňovala úklid, tak tomu se nevyhnula ani moje šatní skříň. S částí obsahu jsem se rozloučila, u pár kousků ještě přemýšlím, že bych je věnovala nějakému kočičímu útulku do aukce. (Na těch věcech je totiž kočičí motiv, tak si myslím, že bych o to mohl být zájem a utržila by se nějaká koruna pro chlupáče.) Při této příležitosti se mi podařilo zachytit úsměvnou momentku...


Na chvilku jsem se otočila od skříně a už mi tam přibyl jeden mourovatý kousek. Ten si ale nechám, protože vrní a hřeje, takže v zimě se bude jistě hodit. Míma musela zjistit, jestli skříň nebude lepší než krabice. Nakonec to ale přece jen vyhrála krabice. Každý teď má svou, tak aspoň kvůli tomu není bitka. Nedávno totiž došla bašta pro chlupáče, takže bylo zase veselo.

(Koukám, jak vypadá tento blog a zjišťuju, že se mi ten pořádek a bílé pozadí líbí. Není mi úplně jasná funkce štítků u článku... díky nim se článek bude dát zpětně dohledat?)

19 komentářů:

  1. Zkouším poslat komentář, obvykle mi to nejde. Snad to bude fungovat

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, na první pokus. Takže je rozhodnuto, postěhuju se za tebou. Když mi nejde komentovat, tak jsem rozladěná. Zde jsem se i pobavila. Kočičí svět poznávám prostřednictvím kočkomilech na vašich blozích. Hezkou neděli přeji. Kitty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, blogspott se jeví jako příjemné místo pro blogování, už se tu ocitlo více blogerů z blogu a taky mám zde založený nový profil. Tak se budu těšit, jestli se potkáme, zkusím k tobě ještě nakouknout na blog, jestli už nebudeš mít zveřejněnou tu novou adresu a samotnou mě najdeš zde, pokud budeš chtít (proklik do jména a přenese tě to.)

      Vymazat
    2. Já jsem rozladěná vždycky, když na počítači nebo blogu něco nefunguje :-D

      Vymazat
    3. Zdravím znovu, uvádím svoji nejnovější blogovou adresu: "diviznacka.blogspot.com". Budu se těšit na další počtení ☺

      Vymazat
  3. Míma si to hlídá, co kdyby si dala pryč všechno, na čem by pak ležela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kožušci musí mít o všem přehled, však to známe :-)

      Vymazat
  4. Lilianko, jsem ráda, že jsem tě tu našla, a že tě neztratím z očí. Sama jsem taky na blogspotu, trochu staronově, protože stránku jsem zakládala už před nějakým rokem, ale blogování měla hlavně na eumenidasblogu. Tak se těším, že tě zase uvidím, zdraví Vendy, v budoucnu v komentech pod jménem Eumenidas.

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím. Ta fotečka s kočičkou ve skříni je super. Jinak Štítky jsou něco jako rubriky na starém blog.cz. Ty oblíbené příspěvky si můžeš přesunout do boční lišty. Jenom tak tahem.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě to bude nějakou dobu trvat, než se s tím vším popasuju. Vždycky totiž najdu něco, s čím mám problém. Ale hlavně, že jdou psát články :-)

      Vymazat
  6. Přeju hodně štěstí na novém blogu a těším se nejen na články o kočkách, ale i na ty kolem Pahrbku. Před mnoha lety jsme tam byli na dovolené ubytovaní v maringotce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že článků o Pahrbku moc nebude. V těchto končinách se už nevyskytuju.

      Vymazat
  7. Jsem tu dva roky a neměnila bych.
    Všechno skvěle funguje, žádných 2000 spamů za noc.
    Blogspot je oáza a bude tě rozmazlovat.
    Krásné dny s kočičáky.

    OdpovědětVymazat
  8. Moje Modřinka ráda zalézá do skříně.Někdy ji odsunu věci,aby tam měla místo,jenže potom mám trička samé chlupy.Nevadí,mám na to speciální kartáč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočičí chlupy to jsou věčný boj. Lepící váleček mám stále v pohotovosti :-D

      Vymazat
  9. Ve skříni je bezpečno, a proto se tam krásně spinká.

    OdpovědětVymazat
  10. Znovu nakukuji a zdravím.
    Pro Vendy-Eumenidas: moje nová adresa je: diviznacka.blogspot.com, ta minulá na ...cool už snad nefunguje. Ale to už asi víš, ke mně se dá dostat dobře když klikneš na mrkající kafíčko ☺

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...