Mouři se hlásí

Po x letech působení na blog.cz jsem to psaní začala flákat, tak už jsem si říkala, že na to prdím. K tomu jsem ještě náhodou narazila na info, že tato doména bude končit. Ale stejně mi to nedalo a rozhodla jsem se, že to zkusím jinde. A proč? Protože kočky.

Konkrétně ti moji dva mourovatí mouři - pán a paní Kočkovi, jak jim říkám.

Vždycky se všude první cpe kocour, takže dneska to udělám naopak a nejdříve vám ukážu Mímu. Taková nenápadná mourovatá kočka, ale je to můj mazel a není takový strašpytel jako kocour...


A tady ho máme, pána. Ňuf musí být u všeho, vždycky se musí ozvat, pořád se mnou diskutuje, na mazlení se cpe jako první, ale když přijde třeba nová návštěva, tak se uteče a schová do skříně :-D

Kdyby se někomu zdálo, že je kocour velký, tak se vám to nezdá. Pán má skoro šest kilo a je dlouhý jako týden před výplatou. Ale také je to mazel :-)

Snad se i s kočkama brzo naučíme, jak se to tady ovládá, abychom vám mohli psát naše nejen kočičí příhody :-)

6 komentářů:

  1. Milá Lil,
    to jsi daleko schopnější než já, máš můj obdiv.
    Já má zatím jen dvě jména (nemůžu si vybrat) nového blogu...:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-)
      Mně bylo jasné, že to bude něco s kočkama, takže to bylo hned :-D Rychle jsem nacvakala článek, aby tu aspoň něco bylo, když sem budu někoho odkazovat. Ještě toho musím dost vykoumat :-D

      Vymazat
  2. To je fajn, že uvidím zase tvoje kožušky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně! :-)) Zrovna zkoumám, jestli se tu dá udělat něco jako seznam blogů, na které chodím :-)

      Vymazat
  3. Zdravím vás kočičky a kocourci spolu s tou hodnou osůbkou, co u vás bydlí. jsem ráda, že se mi neztratíte. Přeji sucho pod tlapičkami a pohodový zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím, že každé psaní se počítá. :) Já osobně to beru jako terapii a píšu o cestování. Mám různé poznámky v počítači tak teď, když to nejde, to sepisuji a dávám na blog. Jsou to nejen cestopisy, ale i rady o cestovním pojištění a tak různě. Prostě takové ty praktické tipy. Mám projetých přes 40 států, tak věřím, že mám co vyprávět. : )

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...