Na procházce

Volna je teď po skromnu, takže na nějaké větší výlety teď není pořádně prostor. Ty přijdou na řadu nejspíše až o dovolené, kdy ráno někam vyrazíme a vrátíme se až večer. Zatím tedy spíše plánujeme a chodíme na procházky.

Nedaleko máme oboru "Holedná". Z jednoho konce na druhý jsme ji prošli jen jednou, jinak tam chodíme na kousek a pak zase zpátky, i to na procházku stačí :-)

Když má člověk štěstí, může zahlédnout i lesní zvěř. Nám už se to podařilo, na podzim jsme tu potkali několik daňků a muflonů. Při naší poslední návštěvě nás tu přivítaly dvě kachny, které si hověly v potůčku :-)

V oboře bývá hezky klid.

Myslím, že hlavně v teplých dnech člověk ocení stín stromů. A také se tu dá jít po zpevněné cestě a člověk se tak nemusí potýkat s terénními nerovnostmi.

Občas se mezi stromy naskytne i výhled do okolní krajiny. Pohled do okolí se člověku naskytne i z nedávno vybudované rozhledny Holedná. Na té jsme ještě nebyli a mně to ani nevadí, protože já na ty rozhledny moc nejsem. Nahoru to jde, ale dolů už je to horší.

1. Ahoj, tak to naše kočička se vydává na procházky po okolí sama. Po kastraci pěkně přibrala, ale stejně přeskakuje ploty, jakoby nic... Ona totiž přes léto na zahradě skoro bydlí. Vůbec nechce dovnitř. Teď si ještě stavíme pergolu, protože se mi strašně líbí ty moderní pergoly , co má teď skoro každý. To už naší kočičku domů asi nedostaneme... :D

1. Myslím, že jste si nejspíše spletla článek, v tomto o kočkách nic není :-)

2. Přeju dobře naplánovanou dovolenou. Výlety na jeden den a nebo přespání pod stanem na noc se dají z Brna klidně podniknout vlakem nebo autobusem. Za hodinu dojedeš do rekračního střediska Prudká dobravník, sice je tam přestup, ale vlaková zastávka na znamení je těsně u kempu. Do hodiny se téměř vejdeš při cestě do kempu v Koryčanech. Cimburk a památný kerchov ve Střílkách ale určitě znáš... Přeju pěkné léto. :-)

1. Akorát ten stan si člověk tak úplně nemůže rozdělat, kde ho zrovna napadne. Cestování vlakem je fajn, ale myslím, že budeme spíše využívat auto, v kterém během jízdy nemusíme mít nic na obličeji :-)

3. Spoustu let jsme jezdívali k přátelům do Kohoutovic, odkud bylo na Holednou jen kousek. Moc hezké fotky. 👍
    Měj prima dny. 🍀

1. Děkuji :-) Musím se podívat do archivu blogu, jestli jsem zveřejňovala fotky lesní zvěře z obory a případně to napravit.

4. Krásná procházka.V lese v tom horku je nejlépe.Všechno je krásně zelené a působí to uklidňujícím dojmem.Kolem obor občas taky jdeme,dovnitř vstup není umožněn,ale žádná zvířata jsem nikdy neviděla.
    Lili,měj hezké dny

1. Zeleň zkrátka vytváří příjemnější klima :-)

5. Krásné povídání i obrázky o kočičích miláčcích. Já měla kocourka 15 let, není už přes tři roky a stejně mi moc chybí. Jsou to nejlepší společníci. Tak ať se vám vespolek daří.

6. Krásné fotky. Také ráda fotím přírodu. Je velice uklidňující.

7. S kočkou také chodím na procházku moc ráda. Vždy když vidím, kolik kroků jsme spolu za jedno dopoledne a nebo odpoledne ušly, říkám si, jestli jsem si spíš neměla koupit psa. Protože kočička dostává ode mě docela záhul. Za dopoledne zvládneme i 13 tisíc kroků po Praze.

V Kutné Hoře

V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...