Prostě kočky

 Občas mám pocit, že nefotím nic jiného, než ty naše kočky. Sleduju je, jak spí, jak dovádí nebo koukají z okna a když zaujmou nějakou zajímavou pozici, tak šup a už letím pro foťák. Věřím, že to tak má spousta kočkařů a v albech kočičí snímky značně převažují nad těmi ostatními. Tuhle jsem tak s foťákem pozorovala, jak odpočívají na posteli.

Postel je u nás nejoblíbenější pelíšek. Zdá se, že jim rozměr 180 x 200 plně vyhovuje :-D Pohodlně se tam vejdou všichni tři. Kdybych místa, kde každý z nich leží, spojila čárou, byl by z toho krásně pravidelný trojúhelník :-D



Ňuf je viditelně unavený. Někdy je to dřina.



Míma je spokojená kočka a tlapky má vzorně složené :-)



Koblížek je rozpláclý a zasněný, kouká někam do prostoru.



Bylo potřeba zamést a na chvíli na posteli přistála krabice. Okamžitě byla obsazená.



Krabice je zase pryč a proběhla výměna pozic.



Koblížek to úplně zabořil :-D



Ani mourovatá slečna nevidí, neslyší. Smotá se do úhledného klubíčka, tlapku přes oči a spí...



Finální pozice. Kočky se seskupily na jednu hromadu, a to samozřejmě musím také vyfotit. A rychle, než se třeba někdo vzbudí a přemístí se jinam.













12 komentářů:

  1. Lili, bez koček by ten život za moc nestál, aspoň podle mě. Už si nedovedu představit bez nich být, máš to asi stejné. To by byla škoda takové krásné situace nefotit. Taky mám tu "úchylku" jako ty a furt mě to nutí ty naše kožušky fotit. Máš to krásné kámoše,jak spolu svorně spí, jsou nádherní, vypasení, prostě k pomuchlání. Všechny kožušky hladím a drbu na břušku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že my kočkaři máme ten život zkrátka o chlup lepší, stejně jako majitelé jiných mazlíků :-)) Když pořád fotíme, aspoň je pak na co koukat :-) Budu kožušky pozdravovat :-)

      Vymazat
  2. Kočku tedy nemáme, ale něco podobného jsem s foťákem zažívala, když byly děti malé, to bylo s jejich malými mozečky najednou témat a nápadů! A jsem za to dnes ráda, když se zpětně dívám na jejich fotky, jsou tak unikátní, žádná není stejná :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkám si, že bych je tolik fotit nemusela, ale když jednou za čas projedu archiv, kolikrát se u toho i pobavím :-))

      Vymazat
  3. Lili jsou krásný a koukat na jejich fotky se neomrzí.Já jsem naši kočku jednu dobu taky pořád fotila,fotím ji stejně,ale jenom mobilem a posíláme si fotky se sestrou,má také kočičku.Musím Modřinku taky dát zase někdy na blog.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Já mít je doma a takto vidět odpočívat, tak hned usnu také. Jsou to mazlíčci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však kolikrát to člověka hodně svádí, si s nimi odpočinout :-D

      Vymazat
  5. Jsou to nádherné fotečky, protože jsou prostě nádherné kočičky. Moje kočkomilka vnučka Lada má dvě nová mini koťátka. Ariel (britka) s jejím milovaným Juliánem se konečně pomazlili a mají dv nádherná koťátka. Hned bych je pomuchlovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jim pořád říkám, že jsou moji výstavní kousci :-))

      Vymazat
  6. Tak to jste řekla přesně. Taky mám občas takový pocit, že mám telefon plný fotek koček. Teď jsme koupila dva kočičí stromy a kočky jsou z toho jak jaté, takže je zase co fotit. :)) Ale tak aspoň se doma nenudím, i když občas bych taky potřebovala pracovat. :) Jinak Ňuf je skvělé jméno, to by mě vůbec nenapadlo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na nový kočičí strom se také chystám, ale pořád se k tomu nemůžu rozhoupat. Je to Ňuf, protože všude ňufe :-)))

      Vymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...