Vánoční zátiší

 Dneska to bude tématické. Konečně se podíváme na vánoční zátiší, které jsem si doma skládala už před pár týdny.

To je tak, když si nakoupíte ozdoby a ještě před samotným použitím je musíte vyfotit :-) Domečky, šišky, baňky a kočičky. Já ty kočky prostě nacpu všude :-D


Svíčky dodají atmosféru :-)

A ještě těžítko se sněhulákem.

Když jsou ty svátky, proč bychom si nedali svařák, pěkně v teple domova :-)

Baňky jsem letos vybrala červené. Větší máme pověšené na garnýži nad oknem, menší šly na stromeček. Doufám, že se vám vánoční zátiší líbilo :-) Příště mrkneme třeba zase na ty moje chlupáče.


7 komentářů:

  1. Moc hezké. :-) Taky jsem loni měla vše do červena a zlata. Letos mám vzpomínkové - staré a pestré. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Stromek má každý jiný, ale vždycky hezký :-)

      Vymazat
  2. Krásná zátiší. Mívám každý rok stromeček do červena, líbí se mi nejvíc ty tvoje chaloupky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chaloupky jsou super, klidně by jich tam mohlo být víc. Koukala jsem v obchodech i po nějaké skleněné malované baňce, jenže ta by u nás přišla k úrazu :-D

      Vymazat
  3. Krásně jsi nafotila vánoční zátiší.Já mám vánoce také do červena a normálně červenou nemusím.Ty kočičky jako dekorace se mi moc líbí.Docela bych si je koupila.
    Měj hezký poslední týden roku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červená je pěkná barva, na vánoční stromek i jiné dekorace se prostě hodí :-)

      Vymazat
  4. Teda máte to krásně nafocené. Moc se mi to líbí. Já jsem teď o víkendu dělala takové podzimní zátiší. Máme kousek od města takovou vesničku, kde paní pěstuje dýně a ve velkém to prodává. Dýňový svět Dvakačovice se to jmenuje. No, co vám budu povídat, přivezli jsme si tam odtud toho dost. :-) A to jsme ještě navštívili chovatelské potřeby a koupili krmivo pro psa. :)

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...