Jen kousek pěšky

 Větším výletům to zatím nepřálo, proto jsme se v uplynulých dnech/týdnech courali po blízkém okolí. I obyčejná procházka kolikrát přijde k chuti a na některá místa může člověk chodit často a neomrzí to :-)

Kromě výletu za květinou jménem koniklec, vycházky do lesa a zkoumání jedné z části Brna jsme se zase podívali i k přehradě. To už je pro nás známé místo, ale procházka podél řeky je pořád stejně příjemná.



Většinou se to neobejde bez nějaké zastávky, třeba kvůli tomu, abych si vyfotila kytky.



Nebo třeba projíždějící tramvaje :-)



Bylo to kolem Velikonoc a tramvaje měli vlaječky, jednu českou a druhá byla dopravního podniku.



Bez povšimnutí se neobejdou ani mosty přes řeku.









Po cestě kolem řeky potkáváme také tuto posprejovanou stěnu.



Tady už jsme u hráze a všímáme si letadla na obloze. Bohužel už bylo moc daleko na to, abych ho lépe zachytila.



Na hladině se bezstarostně prohání jachty.



Letadlo mi předtím uletělo, ale tento ptáček naštěstí ne. Rychle jsem fotila, kdyby se náhodou rozhodl odletět.



Zákoutí s břízami :-)



Fialky, těmi se to venku hemží. Prý se z nich dá dělat i med, ale nikdy jsem to nezkoušela.



Když jsme se vraceli, narazili jsme na malovaný kamínek, s naší českou vlajkou. Prostě jsem se najednou podívala nalevo, a on tam ležel. Prohlédla jsem si ho a zase vrátila na místo. Třeba někomu jinému udělá radost :-)



Závěr naší procházky - prosvícené okno kostela.
















8 komentářů:

  1. Lili, krásné fotky z procházky. 👍👍👍 V Brně se mi vždy líbilo, že je tam, na rozdíl od spousty jiných měst, dostatek zeleně.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Je pravda, že zeleného tu potkávám dost, a to nejen v okrajových částech města :-)

      Vymazat
  2. Lili,pěkná procházka a krásné fotky.A docela i sluníčko zasvítilo.Krásně to u vás kvete a ptáček je kouzelný.My jsme byli dnes na procházce s manželem,hledali jsme jeřáby.Myslela jsem,že u rybníků něco pokvete,ale jedinou květinku jsem nenašla.A jeřáby také ne.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy to na procházce vyjde, jindy to počasí úplně netrefíme, to pak nejsou skoro žádné fotky. Občas, když potřebuju najít konkrétní strom/rostlinu, zrovna jak na potvoru nemůžu na žádný natrefit :-D

      Vymazat
  3. U vody je vždycky krásně, jen řinčení tramvají moc nemusím... Doby mého objevování zajímavostí Brna už jsou minulostí, ale určitě vše objevené nebylo. Ještě podzemí bastionu mě hodně lákalo. Ve tvém odkaze na mém píše je asi nějaká chyba, když na něj kliknu, napíše to stránka nenalezena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až bude tepleji, klidně si u vody posedím delší chvíli. Samozřejmě s nějakým občerstvením :-)
      V odkaze byla opravdu chyba, jen nevím, kde se tam vzala, protože jsem odkaz kopírovala :-D

      Vymazat
  4. Opravdu moc pěkná procházka a pěkné fotky. Kolem vody je vždy příjemně.

    OdpovědětVymazat

V Kutné Hoře

 V lednu jsme navštívili město Kutná Hora. Pro mě to byla první návštěva tohoto místa. Dopravili jsme se sem vlakem a když jsme ráno vyjíždě...